Campustan yrityskohtaiset työehtosopimusneuvottelut alkoivat

neuvottelutilanne
Campusta Oy:n yrityskohtaiset työehtosopimusneuvottelut käynnistyivät 21.1.2022. Ensimmäisessä tapaamisessa esillä yleisen tason sopimustavoitteet.

Campustan yrityskohtaiset työehtosopimusneuvottelut alkoivat

Julkaistu 24.01.2022 klo 09:52

Campusta Oy:tä koskevan työehtosopimuksen osapuolet ovat Palvelualojen työnantajat Palta sekä Ammattiliitto Pro ja Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL.

Tapaamisessa käsiteltiin lähtökohtia neuvotteluihin, yrityksen taloudellista tilaa sekä käytiin hyvin yleisellä tasolla molempien osapuolten sopimustavoitteita läpi ja sovittiin tulevista neuvotteluajoista.

Ammattiliitto Pron neuvottelijoina toimivat pääluottamusmies Pasi Lahdensivu ja julkisen sektorin vastaava juristi Ari Komulainen.

Campusta Oy toimii kiinteistö- ja toimitilapalvelualalla ja tarjoaa kiinteistönhoito-, siivous- ja aulapalvelut muun muassa Tampereen yliopistolle.

Neuvottelut jatkuvat tiistaina 1.2.2022. Siitä eteenpäin neuvotteluja on viikoittain. Campustan työehtosopimuksen voimassaolo päättyy helmikuun lopussa.