Haku SASKin lähettiläskoulutukseen käynnistyi

Käsi ja SASK-lähettiläsnappi
Suomen ammattiliittojen solidaarisuuskeskus SASKin vuoden 2021 toinen lähettiläskoulutus järjestetään verkkokoulutuksena 17.–24.4. Koulutukseen voivat hakea mukaan kaikki työelämän ihmisoikeuksista kiinnostuneet, aiempaa tietoutta asioista ei tarvita.

Haku SASKin lähettiläskoulutukseen käynnistyi

Julkaistu 26.02.2021 klo 07:02
Kirjoittanut
Pro Uutiset

Koulutuksen tavoitteena on lisätä tietoa SASKin työstä maailmalla sekä tavoista vaikuttaa työntekijöiden oloihin. Lähettiläskoulutukseen osallistuu eri ikäisiä ja eri taustaisia ihmisiä ympäri Suomen. Yhdistävänä tekijänä on kiinnostus ihmisoikeuksiin ja halu tietää, mitä itse voi tehdä asioiden muuttamiseksi.

Koulutus koostuu ennakkotehtävästä, kahdesta webinaarista (17.4. ja 24.4.) sekä itseopiskelumateriaalista. Koulutus on maksuton.  Valinnoista ilmoitetaan 31.3. mennessä.

Hae koulutukseen  21.3. mennessä >>

Tapahtuma SASKin nettisivuilla >>

Jokaisen apua tarvitaan maailman työntekijöiden oikeuksien parantamisessa, joten hae rohkeasti mukaan!

Ammattiliitto Pro on SASKin jäsenjärjestö.