Heittäydy mukaan kiinnostaviin keskusteluihin – FinanssiTYÖ-podcastsarja alkaa tänään

Kuvassa näkyy mikrofoni
Tule kuulolle, miltä työelämä näyttää tulevaisuudessa. FinanssiTYÖ-podcastsarja tempaisee mukaan keskusteluun. Luvassa on ajankohtaisia aiheita ja kiinnostavia keskustelijoita.

Julkaistu 31.10.2022 klo 08:00

FinanssiTYÖ-podcastsarja pureutuu työelämään ja sen tulevaisuuteen. Syksyn aikana julkaistavat jaksot käsitelevät monipaikkaista työtä, monimuotoisia työyhteisöjä, teknologian murrosta ja tulevaisuuden osaamista. Tavoitteena on herättää kuulijoissa ajatuksia ajankohtaisista työelämän teemoista ja innostaa keskustelemaan aiheista yhdessä työpaikoilla.

Sarjassa on mukana asiantuntijoita finanssialalta ja sen ulkopuolelta. Mukana ovat esimerkiksi Danske Bankin pääluottamusmies Aino Huuhti, tietoliikenneyhtiö DNA:n henkilöstöjohtaja Marko Rissanen ja konsulttiyhtiö Includia Leadershipin toimitusjohtaja Jonna Louvrier.

FinanssiTYÖ-podcastsarjan jaksot julkaistaan Spotifyssa. Sarjan ensimmäinen jakso ilmestyy maanantaina 31. lokakuuta. Kuuntele ensimmäinen jakso täältä.  Jaksot ovat noin 20 minuutin pituisia, joten niitä on helppo kuunnella vaikka työmatkalla. Podcastin juontaa Ida-Liina Huurtela.

Podcastsarja on osa FinanssiTYÖ2030-hanketta. Sen tuottavat yhteistyössä FinanssiTYÖ2030-hankkeessa mukana olevat Ammattiliitto Pro, Finanssiala, Palvelualojen työnantajat Palta ja Ylemmät toimihenkilöt YTN. Keskusteluita työelämästä voi seurata sosiaalisessa mediassa #TYÖ2030 ja #FinanssiTYÖ2030.