Helsingin yliopiston kiinteistöpalveluille syntyi neuvottelutulos

Pron hallitus hyväksyi uusia yrityskohtaisia työehtosopimuksia
Helsingin yliopiston kiinteistöpalveluiden työehtosopimusneuvotteluissa on syntynyt neuvottelutulos. Se menee seuraavaksi osapuolten hallintojen käsiteltäväksi.

Helsingin yliopiston kiinteistöpalveluille syntyi neuvottelutulos

Julkaistu 21.04.2022 klo 12:28

Helsingin yliopiston kiinteistöpalveluiden eli HY247:n työehtosopimusneuvotteluissa syntyi neuvottelutulos eilen keskiviikkona 20. huhtikuuta.

Neuvotteluja kävivät Sivistystyönantaja Sivista sekä Ammattiliitto Pro, Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL. Pron neuvottelijoina olivat sopimusalavastaava Jukka Hämäläinen ja neuvottelukunnan puheenjohtaja Helena Frisk.

Neuvottelutulos menee seuraavaksi osapuolten hallintojen käsiteltäväksi. Tiedotamme asiasta lisää hallintojen kokousten jälkeen.