Kasipallolla uusia jäseniä

Biljardi-ilta kokoaa Pron jäsenet ja jäsenyydestä kiinnostuneet kerran viikossa viettämään mukavaa iltaa Tampereella.

Kasipallolla uusia jäseniä

Julkaistu 16.06.2014 klo 15:40

Pro Uutiset / Nina Tuomainen

Maanantai-iltaisin kymmenkunta iloista pirkanmaalaista kokoontuu Tampereen rautatieaseman kupeessa sijaitsevan biljardisali Galaxie Centerin pöytiin 16 ja 17. Biljardi-iltojen järjestäjänä toimii Tampereen ICT-toimihenkilöt Pro ry. Idean isänä on itsekin 80–90-lukujen taitteessa ahkerasti biljardia pelannut Anvian luottamusmies Marko Kukkasniemi.

– Biljardi oli helppo valinta, koska pelaaja ei tarvitse omia välineitä ja lajiin pääsee helposti mukaan vaikka aikaisempaa kokemusta ei olisi, kertoo luottamusmies Marko Kukkasniemi.

Biljardivuoro on joka maanantaina kello viidestä kahdeksaan. Työpaikan luottamusmiehen mukana on pienempi kynnys tulla pelaamaan erä tai pari biljardia. Vuoro on ilmainen ja mukaan ovat tervetulleita Pron jäsenet ja liiton jäsenyydestä kiinnostuneet.

Pelaamaan kokoontuu yleensä neljästä kymmeneen Pron jäsentä ja uutta kasvoa. Paikalla on aina vähintään yksi henkilö yhdistyksen hallituksesta opastamassa biljardin alkeisiin, mutta myös neuvomassa työsuhteeseen liittyvissä kysymyksissä.

– Kaikki, jotka ovat kerran käyneet, ovat käyneet toistekin, Tampereen ICT-toimihenkilöt Pro ry:n hallituksen puheenjohtaja Heidi Saarinen kertoo.

Biljardivuorot jatkuvat 16. joulukuuta asti. Suunnitelmissa on jatkaa vuoroja keväälläkin, jos innostusta riittää.

Tampereen ICT-toimihenkilöt Pro ry:n sivut.

Lisää jäsenhankinnasta ja koko jutun voit lukea ProPlussasta.

Biljardia ovat tervetulleet pelaamaan kaikki pirkanmaalaiset jäsenet ja jäsenyydestä kiinnostuneet.

Lisää aiheesta:

13.5.2013 Blogi: Tuloksekas jäsenhankintakampanja