Mitä työntekijät vaativat Indonesiassa?

Videolla indonesialaiset työntekijät kertovat, mitä he toivovat työnantajilta ja hallitukselta.

Julkaistu 26.03.2019 klo 09:00
ProTV

ProTV

Mitä työntekijät vaativat Indonesiassa?

– Minulla on useita vaatimuksia. Ensinnäkin maan hallituksen pitäisi huolehtia paremmin työntekijöiden ja heidän perheidensä hyvinvoinnista ja tarpeista sekä oikeuksien toteuttamisesta, kertoo Joko Ruswanto Indonesian Metalliliitosta.

Videolla indonesialaiset ammattiyhdistysaktiivit kertovat omista toiveistaan maan hallitukselle sekä työnantajalle. Ammattiliitto Pro on mukana useassa SASKin hankkeessa, joissa parannetaan työntekijöiden oikeuksia maailmalla.

Haluatko SASKin kunnon työn lähettilääksi?

Uusien kunnon työn lähettiläiden vuoden 2019 toinen koulutus järjestetään 28.–29. syyskuuta. Haku koulutukseen aukeaa alkusyksystä.

Kaksipäiväinen, osallistujille maksuton kurssi on avoin kaikkien suomalaisten ammattiliittojen ja -järjestöjen jäsenille. Lue lisää.