Neuvottelut paperiteollisuuden toimihenkilöiden työehtosopimuksesta jatkuvat

Kuva: Shutterstock
Pro ja Metsäteollisuus ry jatkavat tes-neuvotteluja paperiteollisuuden toimihenkilöiden työehtosopimuksesta tänään maanantaina 10. helmikuuta.

Neuvottelut paperiteollisuuden toimihenkilöiden työehtosopimuksesta jatkuvat

Julkaistu 10.02.2020 klo 09:05

Pro Uutiset

Ammattiliitto Pro ja työnantajia edustava Metsäteollisuus ry sovittelivat paperiteollisuuden toimihenkilöiden työriitaa sunnuntaina 9. helmikuuta valtakunnansovittelijan toimistolla.

– Aluksi käytiin läpi neuvottelutilanne, joka ei ole juurikaan muuttunut neuvottelujen aloittamisen jälkeen, kertoo sopimusalavastaava Jari Uschanov Ammattiliitto Prosta.

Neuvotteluja jatketaan tänään maanantaina liittojen välillä ja myöhemmin tänään neuvotteluryhmien kanssa valtakunnansovittelijan johdolla.

Paperiteollisuuden toimihenkilöiden kahden viikon työnseisaus päättyi eilen ja alalla on käynnissä työnantajan julistama työsulku.