Neuvottelutulos Formica IKIn uudesta yrityskohtaisesta työehtosopimuksesta – lakko peruuntui

Valtakunnansovittelijan toimisto Bulevardilla
Ammattiliitto Pro, Teollisuusliitto ja Formica IKI ovat saavuttaneet neuvottelutuloksen uudesta yrityskohtaisesta työehtosopimuksesta sovittelija Jukka Ahtelan avustuksella.

Julkaistu 27.01.2022 klo 09:07

Mekaanisen metsäteollisuuden Formica IKI -yhtiötä koskeva lakonuhka väistyi, kun neuvottelutulos saavutettiin. Lakko olisi alkanut tänään 27.1.

Ammattiliitto Pron hallitus käsittelee neuvottelutuloksen kokouksessaan. Teollisuusliitto on hyväksynyt syntyneen neuvottelutuloksen. Neuvottelutuksen sisällöstä tiedotetaan tarkemmin sopimuksen piirissä työskenteleville, kun sopimus on hyväksytty.