Pro hakee viestintäpäällikköä

Mies ja nainen ja tietokone
Onko sinulla kokemusta monipuolisista ulkoisen ja organisaatioviestinnän tehtävistä, erinomaista verkostoa ja toimivia yhteistyösuhteita median kanssa? Olisiko tämä sinulle seuraava askel urallasi?

Pro hakee viestintäpäällikköä

Julkaistu 17.01.2022 klo 16:53

Pro etsii viestintäpalvelutiimiin viestintäpäällikköä suunnittelemaan sisäistä ja ulkoista viestintää, johtamaan kuuden hengen asiantuntijatiimiä ja rakentamaan toimivia mediasuhteita.

Keskeisiä tehtäviäsi ovat liiton tavoitteita tukevan viestinnän suunnittelu, budjetointi ja toteuttaminen monimediallisesti sekä Pron julkisuuskuvan kehittäminen liitolle tärkeissä kohderyhmissä. Kehität myös eri viestintäkanavia ja vastaat sosiaalisen median tarkoituksenmukaisesta hyödyntämisestä. Oman asiantuntemuksesi painopiste on ulkoisessa ja organisaatioviestinnässä sekä asiantuntijatiimin johtamisessa.

Odotamme sinulta kokemusta monipuolisista ulkoisen ja organisaatioviestinnän tehtävistä, erinomaista verkostoa ja toimivia yhteistyösuhteita median kanssa. Aikaisempi kokemus esihenkilönä toimimisesta katsotaan eduksi. Olet tehokas organisoimaan asioita, yhteistyökykyinen ja sinulla on hyvä paineensietokyky.

Viestintäpäällikkönämme seuraat aktiivisesti viestintäalan kehitystä, otat haltuun uudet innovaatiot ja sovellukset sekä sovellat niitä Pron sisäisessä ja ulkoisessa viestinnässä. Kykenet priorisoimaan asioita ja tekemään itsenäisesti päätöksiä, mutta osaat myös delegoida ja hyödyntää tiimisi ja kollegoittesi asiantuntemusta. Työt teemme pääosin työaikana, mutta varsinkin neuvottelukierroksien aikana myös joustoa tarvitaan. Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto. Sujuvan suullisen ja kirjallisen suomen kielen taito on edellytys tehtävässä menestymiselle, tämän lisäksi arvostamme myös englannin ja ruotsin kielten taitamista.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden edistää yhteiskunnallisesti vaikuttavia teemoja ja rakentaa sosiaalisesti, ekologisesti ja taloudellisesti kestävää, tasa-arvoista yhteiskuntaa viestinnän keinoin. Tässä tehtävässä saat omien alojensa ammattilaisista muodostuvan organisaatiomme tuen ja mahdollisuuden työskennellä yhteisten tavoitteiden eteen innostavassa työilmapiirissä. Meillä on kilpailukykyiset työsuhde-edut, joustava työaika ja etätyömahdollisuus.

Lisätietoja tehtävästä antaa Arespartnersin konsultti Johanna Lipponen, puh. 044 738 8988, tavoitettavissa 20.2.2022 klo 9–10 ja 25.1.2022 klo 15-16. Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen osoitteessa www.arespartners.fi avointen työpaikkojen linkin kautta 3.2.2022 mennessä.