Pro jatkaa kemian ja kulutustavara-alojen neuvotteluja iltapäivällä

Kuva: Shutterstock
Pro jatkaa kemian ja kulutustavara-alojen tes-neuvotteluja tänään keskiviikkona kello 14. Teollisuusliitto sai tänään aiemmin neuvottelutuloksen kemian sektorilta.

Pro jatkaa kemian ja kulutustavara-alojen neuvotteluja iltapäivällä

Julkaistu 05.02.2020 klo 13:03

Pro Uutiset

Pro jatkaa kemian ja kulutustavara-alojen neuvotteluja toimihenkilöiden työehtosopimuksiksi tänään keskiviikkona kello 14.

– Jos neuvotteluissa tapahtuu edistystä, tiedotamme asiasta välittömästi, kertovat sopimusalavastaavat Taru Reinikainen ja Iris Schiewek Ammattiliitto Prosta.

Teollisuusliiton kemian sektorille sovintoesitys

Teollisuusliiton kemian sektorin neuvotteluissa on saavutettu neuvottelutulos, joka koskee Kemian perusteollisuuden, Muovituoteteollisuuden ja kemian tuoteteollisuuden sekä Öljy-, maakaasu- ja petrokemianteollisuuden työehtosopimuksia. Neuvottelutuloksen sisällöstä tiedotetaan, kun osapuolten hallinnot ovat käsitelleet neuvottelutuloksen torstaina.