Pro muuttaa perjantaina ­– palvelunumerot vastaavat taas maanantaina

Ammattiliitto Pron keskustoimisto ja Helsingin aluetoimisto sekä Työttömyyskassa Pro muuttavat kesäkuun alussa Ruoholahdesta Kalasatamaan. Puhelinpalvelulinjat ovat perjantaina koko päivän kiinni ja Proplussassa on katkoksia.

Pro muuttaa perjantaina ­– palvelunumerot vastaavat taas maanantaina

Julkaistu 28.05.2020 klo 07:30

Pro Jäsenasiat

Ammattiliitto Pron Helsingin keskustoimisto ja Työttömyyskassa Pro muuttavat 1. kesäkuuta Ruoholahdesta Kalasatamaan, osoitteeseen Työpajankatu 13 A, 00580 Helsinki. Muuton yhteydessä liiton ja kassan puhelinpalvelulinjat ovat kiinni perjantaina 29. toukokuuta, mutta puhelimeen vastataan taas maanantaina 1. kesäkuuta.

Sähköisessä asioinnissa katkoksia

Ammattiliitto Pron Proplus-jäsenintrassa ja Työttömyyskassa Pron sähköisessä asioinnissa on katkoksia perjantaina.

Ole yhteydessä sähköpostitse tai suoraan asiantuntijoihin

Voit lähettää meille sähköpostia, olla yhteydessä Prohon mobiilisovelluksen kautta tai täyttää työsuhde- tai virkaehto-ongelmalomakkeen. Asiantuntijoihin voit olla suoraan yhteydessä myös puhelimitse.

Katso video Pron uusien toimitilojen suunnittelusta

[video:www.youtube.com/watch?v=osDcumIf0Fs width:460 height:284]