Hyppää pääsisältöön

Pro Noste auttaa jäseniä niin työelämässä kuin vapaa-ajallakin

Olethan tietoinen, että jäsenetuihisi kuuluu myös Pron Noste-valmennus? Jäsenetukokonaisuus tarjoaa sinulle neuvoja, uravalmennusta sekä erilaisia mahdollisuuksia kehittää itseäsi ja hyvinvointiasi.

Pro Noste auttaa jäseniä niin työelämässä kuin vapaa-ajallakin

Julkaistu 27.07.2018 klo 10:00
ProTV

Pro Uutiset

Pohdituttavatko uraan sekä työelämään liittyvät kysymykset? Tuntuuko työn, vapaa-ajan ja hyvinvoinnin yhdistäminen haastavalta? Tai oletko kenties vailla uutta työtä ja kaipaisit neuvoja työnhakuun?

Muistathan, että Pro Noste -valmennus on yksi Ammattiliitto Pron jäsenille osoitetuista jäseneduista. Pro Noste on monipuolinen jäsenetu, joka tarjoaa nostetta ja hyvinvointia elämän eri osa-alueille sekä menestystä työelämään ja työnhakuun.

Autamme, kun työelämä, vapaa-aika tai hyvinvointi mietityttävät

Noste tarjoaa neuvoja liiton jäsenille niinä hetkinä, kun ura, ammatinvalinta tai esimerkiksi yrittäminen mietityttävät. Noste tarjoaa jäsenille monipuolista neuvontaa sekä apua: uravalmennuksessa jäsenet voivat keskustella osaamisensa kehittämisestä, työn ja muun elämän yhdistämisen keinoista tai esimerkiksi pyytää sparrausta kehityskeskustelua tai työhakemuksen laadintaa varten.

Noste tarjoaa liiton jäsenille henkilökohtaisen valmentajan, joka tarjoaa vinkkejä, konkreettisia neuvoja sekä tukea työelämään, vapaa-aikaan ja hyvinvointiin. Valmentajan kanssa käydyt keskustelut ovat luonnollisesti täysin luottamuksellisia.

Noste-valmennus tapahtuu puhelimen tai esimerkiksi Skypen ääni- tai videopuhelun välityksellä paikasta riippumatta ja valittuna ajankohtana. Lisäksi jäsenten käytössä on runsaasti verkkotietoa.

Facebook tarjoaa mahdollisuuden kommentoida ja saada vertaistukea

Noste-valmennukseen kuuluu myös laajalti mahdollisuuksia erilaisiin työpajoihin sekä ryhmätoimintaan.

Facebookissa sijaitseva Pro Noste -ryhmä tarjoaa jäsenille muun muassa live-valmentajan, erilaisia videoita sekä ajankohtaista tietoa ja mahdollisuuden kysyä, kommentoida sekä saada vertaistukea.

Facebook-ryhmän lisäksi Noste tarjoaa työpajoja ja ryhmävalmennusta verkossa monista hyödyllisistä aiheista. Palvelussa tarjotaan tukea esimerkiksi vanhempainvapaalta työelämään palaaville vanhemmille.

Kuinka voit käyttää palvelua?

Jäsenet voivat varata henkilökohtaisen ajan uravalmentajalta verkossa. Neuvontapalveluiden taustalla ovat rekrytoinnin ja uravalmennuksen ammattilaiset, UP Partners, joka on suomalainen valmennusyritys.

Kun olet pro, on valmennus sinulle täysin maksutonta.

Tervetuloa mukaan Nosteeseen!