ProSoolo-palvelu auttaa yksinyrittäjää

Ammattiliitto Pron yksinyrittäjien ProSoolo-palvelu lanseerattiin huhtikuussa. ProTV oli tilaisuudessa mukana ja kysyi, miksi yksinyrittäjän kannattaa ottaa ProSoolo käyttöön.

ProSoolo-palvelu auttaa yksinyrittäjää

Julkaistu 18.04.2019 klo 10:35
ProTV

ProTV

– ProSoolo on yksinyrittäjän personal trainer. Sellainen, joka sparraa, vastaa kysymyksiin, koutsaa ja vähän työntää eteenpäin silloin, kun on huono päivä, Pron palvelusektorin johtaja Minea Pyykönen kertoi uuden ProSoolo-palvelun lanseeraustilaisuudessa 8. huhtikuuta Helsingissä.

Monipuolisia etuja yksinyrittäjälle

ProTV:n videolla ProSoolon sopimuskoneen Marko Teppo kertoo, kuinka kevytyrittäjät hyötyvät digitalisoidusta sopimuskoneesta sekä sähköisestä allekirjoituksesta.

ProMentori Annukka Mickelsson kertoo, kuinka ProSoolo-palvelun käyttäjät hyötyvät mentorointipalveluista. OP Kevytyrittäjäpalveluiden

Markus Sarja kertoo, että heidän palvelunsa yhdistää kevytyrittäjäpalveluiden kokemuksen ja yrittäjän verohyödyt. Suomen yrittäjäopiston Jorma Kukkeenmäki kertoo, kuinka opiston kokeneet kouluttajat auttavat yrittäjätaipaleen alussa.

Kosmetologi Mira Heino on yksinyrittäjä ja hän kertoo, miten hyötyy ProSoolosta.

Mikä on ProSoolo?
ProSoolo on yritystoiminnan personal trainer. Voit kääntyä puoleemme aina, kun tarvitset apua. Helpotamme ja turvaamme yrittäjän arkea sekä tarjoamme verkostoitumismahdollisuuksia.
Pääset lisäksi mukaan yksinyrittäjien omaan yhdistykseen ja vaikuttamaan palvelujen kehittämiseen.
ProSoolo on täyden palvelun paketti yksinyrittäjälle vain 14 eurolla kuukaudessa.