ProSoolo yhteistyöhön Ammattina vaikuttaja -valmennuksen kanssa

ProSoolon käyttäjänä voit keskittyä olennaiseen.
Suomen ensimmäinen ja ainoa Ammattina vaikuttaja -valmennus tarjoaa vaikuttajille koulutusta, valmennusta ja mentorointia ammattimaisen uran rakentamiseen. Valmennukset toteuttaa Arvo Agenda, jonka missio on auttaa vaikuttajiksi tähtääviä pienyrittäjiä menestymään. ProSoolo on valmennuksen pääyhteistyökumppani ja tarjoaa tuleville vaikuttajille kattavat yrittäjäpalvelut.

ProSoolo yhteistyöhön Ammattina vaikuttaja -valmennuksen kanssa

Julkaistu 02.06.2023 klo 13:04
Kirjoittanut
Pro Uutiset

ProSoolo ja Arvo Agenda ovat aloittaneet yhteistyön vaikuttajien toimeentulon ja ammatillisen itseluottamuksen vahvistamiseksi. Ammattina vaikuttaja -valmennuksessa vaikuttajille tarjotaan mahdollisuutta liittyä ProSoolon käyttäjiksi ja saada näin monipuoliset yrittäjäpalvelut yhdessä paketissa.

ProSoolo haluaa helpottaa yrittäjän arkea tuomalla kaikki tarvittavat palvelut saman sivuston alle. ProSoolon käyttäjät saavat lakineuvontaa, apua sopimusten tekemiseen, tärkeät vakuutukset ja sparrausta yrittäjyyteen. Yrittäjän laskutus hoituu kätevästi ProSoolon kokonaisuuteen kuuluvan Ukko.fi-palvelun kautta.

— Yrittäjän on tärkeä pitää huolta myös omasta hyvinvoinnista ja jaksamisesta. ProSoolo auttaa tässäkin tarjoamalla terapia- ja psykologipalveluita ProNosteen kautta, kertoo ProSoolosta vastaava johtaja Minea Pyykönen.

Arvo Agenda on arvopohjainen yritys, jonka ovat perustaneet vaikuttajamarkkinoinnin ja myynnin ammattilaiset Janika Tommila ja Juuli Ruokolainen. Valmennuksen tavoitteena on auttaa vaikuttajia nostamaan omaa tulotasoaan ja tarjota puolueetonta tietoa ammattimaiseen yrittäjyyteen. Uraauurtavassa valmennuksessa kerrotaan rehellisesti, miten kaupallisia yhteistöitä kannattaa hinnoitella.

— Olemme aidosti sitä mieltä, että jokainen vaikuttaja tai vaikuttajaksi haluava hyötyy ProSoolon kattavista palveluista, sanoo Arvo Agendan luova johtaja Juuli Ruokolainen.