SASK kouluttaa Indonesiassa

Kehitysyhteistyöjärjestö SASKin viestintäkoulutuksessa Indonesiassa paikalliset ay-aktiivit pääsevät pohtimaan uusia tapoja tavoittaa jäseniä ja päättäjiä.

SASK kouluttaa Indonesiassa

Julkaistu 07.09.2017 klo 11:15

ProTV

Kehitysyhteistyöjärjestö SASK tukee kehitysmaiden työntekijöitä, jotta he pystyvät edistämään asemaansa sekä työpaikalla että koko yhteiskunnassa. SASKin ja IndustriALLin järjestämässä viestintäkoulutuksessa Indonesiassa Ammattiliitto Pron viestintäjohtaja Jaana Aaltonen ja IndustriALL Globalin Petra Brännmark kertovat keinoista tavoittaa jäseniä ja päättäjiä uusilla tavoilla sekä jakaa kokemuksia. Millaisia odotuksia paikallisilla ammattiyhdistysaktiiveilla on koulutukselle?

Suomalaisten ammattiliittojen lehdet, mikä on indonesialaisten suosikki?

[video:www.youtube.com/watch?v=zX4vZD-7erg width:460 height:284]

Mitä indonesialainen ay-väki viestintäkoulutuksesta oppi?

[video:www.youtube.com/watch?v=Ky-2NvdY1EI width:460 height:284]