Tehdäänkö teillä esimerkillistä turvallisuustyötä?

Kuva: Shutterstock
Yritykset, jotka ovat mukana Responsible Care työturvallisuusohjelmassa, voivat hakea kemianteollisuuden turvallisuuspalkintoa tammi-helmikuun aikana. Myös oppilaitokset ovat tervetulleita mukaan.

Tehdäänkö teillä esimerkillistä turvallisuustyötä?

Julkaistu 28.12.2020 klo 07:16

Pro Uutiset

Kemianteollisuuden turvallisuuspalkinto jaetaan huhtikuussa ja siihen voivat osallistua yritykset, jotka ovat mukana Responsible Care -työturvallisuusohjelmassa. Oppilaitokset voivat myös osallistua omassa sarjassaan.

Palkinnon voi saada esimerkiksi kehityshanke, hyvä toimintatapa tai turvallisuustason nostaminen. Huhtikuussa jaettava palkinto kannustaa kemianteollisuuden yrityksiä ja oppilaitoksia turvallisuustyön kehittämiseen ja hyvistä käytännöistä kertomiseen.

Ammattiliitto Pro on mukana valitsemassa Kemianteollisuuden vuoden 2021 turvallisuuspalkintojen saajia yhdessä Teollisuusliiton, Ylemmät Toimihenkilöt YTN:n ja Kemianteollisuus ry:n kanssa.

Haku aukeaa tammikuussa ja hakemuksen voi jättää helmikuun aikana.

Palkinnon sarjoihin ja kriteereihin voi tutustua Kemianteollisuuden sivuilla.