Teknologiateollisuuden työehtosopimusneuvottelut keskeytyivät

Ammattiliitto Pro on tänään jatkanut neuvotteluja uudesta työehtosopimuksesta Teknologiateollisuus ry:n kanssa. Neuvottelut ovat keskeytyneet eikä Prolla ole edellytyksiä jatkaa neuvotteluja.

Teknologiateollisuuden työehtosopimusneuvottelut keskeytyivät

Julkaistu 10.09.2019 klo 14:29

Pro Uutiset

Ammattiliitto Pro ja Teknologiateollisuus aloittivat 2. syyskuuta neuvottelut alan toimihenkilöiden työehtosopimuksesta. Tänään Pron ja Teknologiateollisuuden toisessa neuvottelussa käytiin läpi molempien osapuolten keskeiset sopimustavoitteet.

– Neuvotteluiden jälkeen Pron neuvotteluryhmä totesi, ettei Prolla ole edellytyksiä jatkaa neuvotteluja, Pron puheenjohtaja Jorma Malinen sanoo.

Uusia neuvotteluaikoja ei ole sovittu.