Tule meille yhteiskuntasuhteiden asiantuntijaksi

Ammattiliitto Pro hakee yhteiskuntasuhteiden asiantuntijaa määräaikaiseen työsuhteeseen.
Ammattiliitto Pro hakee yhteiskuntasuhteiden asiantuntijaa määräaikaiseen työsuhteeseen 30.6.2023 asti Helsinkiin. Määräaikaisuuden perusteena on sijaisuus. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan.

Tule meille yhteiskuntasuhteiden asiantuntijaksi

Julkaistu 24.08.2022 klo 11:23

Yhteiskuntasuhteiden asiantuntijan tehtävänä on Pron yhteiskunnallisen vaikuttamisen suunnittelu, koordinointi ja siihen osallistuminen sekä materiaalin tuottaminen yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen. Asiantuntija seuraa valtioneuvoston ja eduskunnan päätöksentekoa sekä suunnittelee Pron vaikuttamistyötä, osallistuu lausuntojen valmisteluun ja liiton vaikuttajaviestinnän toteuttamiseen. Lisäksi asiantuntija tekee viestinnän sisällöntuotantoa ja osallistuu työryhmätyöhön sekä kouluttaa asiantuntija-alueistaan.

Edellytämme kykyä toteuttaa Pron strategiaa vaikuttamisessa ja viestinnässä sekä kykyä hahmottaa laajoja kokonaisuuksia ja erinomaisia vuorovaikutus-, viestintä- ja vaikuttamistaitoja. Tehtävässä edellytetään myös työmarkkinapolitiikan ja yleisen politiikan tuntemusta, vaikuttamisen strategista suunnittelua, laajoja yhteiskunnallisia verkostoja sekä hyvää suomen kielen taitoa. Arvostamme erityisesti kokemusta yhteiskuntavaikuttamisesta ja sosiaalisen median sisällöntuotannosta.

Meillä on innostava työilmapiiri yhteiskunnallisesti merkityksellisen työn parissa, kilpailukykyiset työsuhde-edut, joustava työaika ja etätyömahdollisuus. Palkka määräytyy Prossa noudatettavan työehtosopimuksen perusteella.

Jätäthän CV:n ja hakemuksen viimeistään 5.9.2022 klo 16.00 osoitteeseen [email protected].

Lisätietoja: Yhteiskuntasuhdejohtaja Maria Mäkynen p. 040 5298113, [email protected]

Ammattiliitto Pro on Suomen suurimpia ammattiliittoja 120 000 jäsenellään ja STTK:n suurin yksityisalan liitto. Olemme työelämän edunvalvoja, jonka tehtävä on tukea jäsentensä toimeentuloa, osaamista ja hyvinvointia. Edistämme sosiaalisesti, ekologisesti ja taloudellisesti kestävää tasa-arvoista yhteiskuntaa. Olemme monialainen ammattiliitto, joka tarjoaa yhteisön alasta, asemasta ja elämäntilanteesta riippumatta. Teemme töitä, jotta jäsenillämme menisi paremmin! Liiton toimistossa työskentelee noin 150 henkilöä. Lue lisää osoitteessa https://www.proliitto.fi.