Tule mukaan keskustelutilaisuuteen Työväen Musiikkitapahtumaan 30.7.

Valkeakosken musiikkijuhlien yhteiskunnallisen tilaisuuden järjestäjät
Työväen Musiikkitapahtuman yhteydessä Valkeakoskella järjestetään yhteiskunnallinen tilaisuus Apianniemen ulkolavalla lauantaina 30.7.2022 kello 11–14. Tule mukaan seuraamaan liittopuheenjohtajien kyselytuntia ja kansanedustajien paneelia.

Tule mukaan keskustelutilaisuuteen Työväen Musiikkitapahtumaan 30.7.

Julkaistu 30.06.2022 klo 10:25

Tilaisuus alkaa teollisuuden palkansaajia edustavien ammattiliittojen puheenjohtajien kyselytunnilla kello 11. Kyselytunnin aikana Ammattiliitto Pron puheenjohtaja Jorma Malinen, Teollisuusliiton puheenjohtaja Riku Aalto ja Insinööriliiton puheenjohtaja Samu Salo vastaavat työmarkkinoihin ja työelämään liittyviin kysymyksiin. Kyselytunti päättyy kello 12. Apianniemen ulkolava sijaitsee osoitteessa Pässinmäenkatu 30, Valkeakoski.

Kansanedustajien paneeli

Tilaisuus jatkuu poliittisella paneelilla samassa paikassa kello 12.30. Paneeliin osallistuvat SDP:n 1. varapuheenjohtaja, kansanedustaja Niina Malm, perussuomalaisten kansanedustaja Sakari Puisto, keskustan kansanedustaja Arto Pirttilahti sekä kokoomuksen kansanedustaja Arto Satonen.

Paneelissa neljän suurimman puolueen edustajat keskustelevat työmarkkinoista, palkansaajien ostovoimasta sekä julkisen talouden tilasta ja hyvinvointivaltiosta. Paneelin juontaa politiikan toimittaja Jari Korkki. Tilaisuus päättyy kello 14.

Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Työväen Musiikkitapahtuman kanssa Teollisuusliitto, Paperiliitto, Ammattiliitto Pro ja Insinööriliitto.