Vertaa puolueiden vientilupauksia

Eduskuntavaalit ovat jo ovella. Viennin virkistyminen on Suomen hyvinvoinnin kohtalonkysymys. Katso videolta, mitä neljän suurimman puolueen edustajat lupaavat tehdä viennin hyväksi.

Vertaa puolueiden vientilupauksia

Julkaistu 13.04.2015 klo 11:10
ProTV

ProTV

Teollisuuden palkansaajat TP on perännyt puolueilta ja eduskuntavaaliehdokkailta konkreettisia ehdotuksia ja tekoja viennin edistämiseksi.

Vientilupauksia löydät ProTV:stä.

Teollisuuden palkansaajiin kuuluu 18 teollisuusalan ammattiliittoa kaikista kolmesta palkansaajien keskusjärjestöstä, myös Ammattiliitto Pro on mukana. Liittojen aloilla työskentelee noin 750 000 palkansaajaa.