Yksin- ja kevytyrittäjien tärkeimmät palvelut saman katon alle - ProSoolo ja UKKO.fi yhteistyöhön

Nainen käyttää UKKO.fin palvelua tietokoneella.
ProSoolo ja UKKO.fi aloittavat yhteistyön. ProSoolo on Ammattiliitto Pron monipuolinen palvelu yksin- ja kevytyrittäjille. Yhteistyön myötä palvelusta tulee erittäin kattava.

Julkaistu 06.02.2023 klo 08:00

Ihmisten työurat eivät välttämättä enää koostu vain palkkatyöstä. Uraan voi liittyä jaksoja, jotka voivat koostua osa- tai kokoaikaisesta yrittäjyydestä ja vaihdella vuoroin palkkatyön kanssa. Jotkut ovat jo syntyjään yrittäjiä ja joillekin yrittäjyys voi tuoda vaihtelua työn tekemiseen tai toimeentulon saamiseen.

Ammattiliitto Pron ProSoolo ja UKKO.fi helpottavat yksin- ja kevytyrittäjien toimintaa tarjoamalla kattavat palvelut helposti ja saman katon alta.

- UKKO.fin laskutuspalvelu on helppokäyttöinen, kattava ja luotettava. Saimme mainion lisän ProSoolon palveluihin, kun aloitimme yhteistyön UKKO.fin kanssa tammikuun alussa, Ammattiliitto Pron johtaja Minea Pyykönen kertoo.

ProSoolo on Ammattiliitto Pron palvelu yksin- ja kevytyrittäjille. Se on avoin myös kaikille Pron jäsenille. ProSoolo tarjoaa palvelut yksin- ja kevytyrittäjien vakuuttamiseen, juridisiin kysymyksiin, sparraukseen ja erilaisten sopimusmallien käyttöön sekä arkistointiin ja koulutukseen.

Hyviä etuja molemmin puolin

UKKO.fin käyttäjät saavat hyviä etuja ProSoolon palveluista ja päinvastoin. Yrittäjyyden aloittaminen on helppoa UKKO.fin avulla ja UKKO.fi hoitaa myös viranomaistoimintaan liittyvää byrokratiaa yrittäjän puolesta. UKKO.fi tarjoaa ja tuottaa helppokäyttöisiä digitaalisia työkaluja itsenäisille yrittäjille. Laskutuksen ja kirjanpitopalveluiden lisäksi UKKO.fi tukee yrittäjiä myös erilaisten koulutusten avulla.

- Tavoitteemme on helpottaa yrittäjyyttä ja olemme pienyrittäjän kumppani yrityksen perustamisessa, sen pyörittämisessä ja liiketoiminnan kehittämisessä. UKKO.fin ja ProSoolon kanssa yhteistyönä tämä onnistuu mitä mainioimmin, sillä palvelumme täydentävät toisiaan ja pystymme tarjoamaan asiakkaillemme entistä monipuolisempaa palvelua, toteaa Ukko-konsernin toimitusjohtaja Lauri Timgren.

Tulevaisuudessa yhteistyötä on tarkoitus laajentaa kevyt- ja yksinyrittäjien edunvalvontaan.

-  Aiomme olla mukana erilaisissa vaikuttamisverkostoissa sekä viestiä ProSoolon ja UKKO.fin käyttäjille ajankohtaisista asioista, Pyykönen ja Timgren kertovat.

Lue lisää prosoolo.fi