Kokenut työntekijä ei vähästä hätkähdä

Kristiina on kokenut työntekijä.

Kokenut työntekijä ei vähästä hätkähdä

Neuvottelutaidoista on ollut urani varrella paljon hyötyä.
Työuraa on jäljellä vielä vuosia, ja nykyisessä työssäni viihtyisin vaikka kymmenen, sillä olen saanut aina vaativampia tehtäviä ja työtäni arvostetaan. Jos joutuisin hakemaan uutta työtä, en tiedä miten sanoittaisin pitkällä uralla kertyneen osaamisen.
Kristiina
Kiinteistöassistentti
Espoo

Ydinpalvelumme
Sininen turkoosi orgaaninen tausta
Oman alasi työehtosopimus käytössäsi

Näkyvin osa työtämme on sopiminen ja sopimusten valvominen. Sovimme työnantajan kanssa muun muassa minimipalkoista, työajoista ja palkanlisistä.

Aikuinen mies, puhelin
Asiantuntijamme ovat palveluksessasi

Oman työpaikkasi luottamusmiehen tai työsuojeluvaltuutetun lisäksi apunasi ovat Pron asiantuntijat ja lakimiehet. Oikeusapu on sinulle riskitöntä ja maksutonta.

Kokenut nainen, puhelin
Tee suunnitelma hyvinvointiin

Jäsenenä voit ottaa maksutta yhteyttä psykologiin, terapeuttiin tai fyysisen hyvinvoinnin ja ravitsemuksen asiantuntijaan.  Keskustele vaikka stressinhallinnasta, ikäsyrjinnästä tai motivaation säilyttämisestä.

Kokenut työntekijä
Aikuinen nainen, sateenvarjo, vakuutukset
Tuki työttömyys- ja lomautusjaksoille

Prolaisena kuulut Työttömyyskassa Prohon ja saat ansiosidonnaista työttömyysturvaa, kun sen ehdot täyttyvät. Työttömyyskassa Pron käsittelyajat ovat tutkitusti Suomen ripeimpiä.

Webinaari, online-luento
Löydä vaihteleva koulutus omalta ruudultasi

Kaipaako työergonomiasi tuunausta?  Miten ratkaiset työpaikan konfliktitilanteita?  Miten voisit nukkua paremmin? Katso webinaareja ja verkkokursseja sinua kiinnostavista aiheista silloin kun sinulle sopii.

Laki ja oikeus
Neuvomme yksityiselämän lakiasioissa

Onko perunkirjoitus, testamentti tai puolisoiden omaisuuden jako erotilanteessa ajankohtaisia? Pron jäsenenä saat maksutonta neuvontaa myös yksityiselämän oikeudellisissa kysymyksissä.

Muut palvelumme
Pro on ammattiliitto, jonka jäsenillä menee paremmin
Liity meihin!

Voit liittyä meihin koulutuksestasi, tittelistäsi ja työsuhteesi laadusta riippumatta.

Jäsenmaksu sisältää myös ansiosidonnaisen työttömyysturvan.

Elämäntilanne ruuhkavuodet
Ruuhkavuodet
Vauhti päällä töissä ja kotona. Keskitytkö oikeisiin asioihin? Uravalmentaja auttaa työelämän suuntaamisessa.
Elämäntilanne työnhakija
Työnhakija
Kassasta päiväraha tilille rivakasti. Uusi suunta työelämään löytyy uravalmennuksen avulla.
Elämäntilanne uralla eteenpain -ikoni
Kokenut työntekijä
Vielä ei ole kiire eläkkeelle, vaikka kokemusta onkin kertynyt rutkasti.
Elämäntilanne opiskelu
Opiskeluaika
Opiskelun ja työnteon yhdistäminen voi olla haastavaa. Meiltä saat apua ja vinkkejä.
Elämäntilanne arkistunut työ
Uralla eteenpäin
Uravalmentaja auttaa työelämän suuntaamisessa. Mihin muuhun kuin nykyiseen työhön osaamisestasi olisi hyötyä?
Elämäntilanne uran alku
Uran alussa
Asiantuntijamme auttavat työelämäkysymyksissä. Saat henkilökohtaista sparrausta työhaastatteluun.
Elämäntilanne yrittäjä
Yrittäjyys
ProSoolo helpottaa ja turvaa arkea sekä tarjoaa mahdollisuuksia yksinyrittäjän verkostoitumiseen.
Mietitkö vielä, miten edetä?

Jäsenenä käytössäsi ovat kaikki asiantuntijamme.

Ota meihin yhteyttä, autamme mielellämme!

Liity jäseneksemme jo tänään!

Saat kaikki edut ja palvelut käyttöösi.

Jäsenyys sisältää ansiosidonnaisen työttömyysturvan.