Yhdistysten jäsenhankintakilpailu

voittaja

Yhdistysten jäsenhankintakilpailu

Pro järjestää jäsenyhdistyksilleen jäsenhankintakilpailun. Kilpailun tarkoituksena on uusien, varsinaisten jäsenten jäsenhankinta.

Ajankohta: 1.8.-31.12.2021

Kilpailussa on kolme kategoriaa, joista jokaisesta palkitaan kaksi parasta. Kaikki yhdistykset osallistuvat automaattisesti kahteen ensimmäiseen kategoriaan, kolmanteen osallistutaan Webropol-lomakkeella.
nainen, nuttura
1. Kategoria

tumma mies
2. Kategoria

nainen vinossa
3. Kategoria

confettisade
Palkinnot
confettisade

Jokaisesta kategoriasta palkitaan voittaja ja toiseksi sijoittunut yhdistys.

Voittaja

Toinen sija

Säännöt

1. Järjestäjä

Ammattiliitto Pro (jäljempänä "järjestäjä, "liitto" tai "Pro", Työpajankatu 13 A, 00580 Helsinki).

2. Osallistumiskelpoisuus

Kilpailuun voivat osallistua Pron jäsenyhdistykset.

Voittavien yhdistysten palkinnon käyttämiseen ovat oikeutettuja vain yhdistyksen jäsenet, joiden jäsenyys on voimassa palkinnon käyttämishetkellä eli jäsenmaksu on maksettu liiton sääntöjen mukaisesti.

Pron henkilökunta ei ole oikeutettu osallistumaan palkinnon käyttämiseen.

3. Kilpailun ajankohta

Kilpailuaika on 1.8.2021.-31.12.2021.

Kategorioiden 1 ja 2 laskennassa huomioidaan tarkastelujakson aikana uusiksi jäseniksi liittyneet Pron normaalijäsenet.

Kategoriassa 3 huomioidaan innovatiiviset, innostavat, uudet, luovat ja tulokselliset jäsenhankintaideat tai -kokeilut.

4. Kilpailuun osallistuminen ja kilpailun kategoriat

Kilpailun kategoriat ovat:

1. Määrällisesti eniten jäseniä: Kilpailun aikana määrällisesti eniten uusia jäseniä saanut yhdistys voittaa.
  2. Suhteellisesti eniten jäseniä: Lasketaan kilpailun aikana saatujen uusien jäsenten määrä suhteutettuna oman yhdistyksen jäsenmäärään 31.7.2021 – prosentuaalisesti eniten jäseniä saanut yhdistys voittaa.
  3. Uusi jäsenhankintaidea: Innovatiivisen, innostavan, uuden, luovan ja tuloksellisen jäsenhankintaidean tai -kokeilun keksinyt yhdistys voittaa.

Kaikki Pron yhdistykset osallistuvat kategorioihin 1 ja 2 automaattisesti.

Kategoriaan 3 osallistutaan Webropol-lomakkeella 15.12.2021 mennessä. Kategorian 3 voittajan valitsee raati (johtaja Heikki Tuominen, järjestöasiantuntija Juha Kähärä, palvelumuotoilija Maija Lindeman, viestintäasiantuntija Päivi Vuorivirta).

5. Palkinnot ja ehdot

Jokaisesta kategoriasta palkitaan voittaja ja toiseksi sijoittunut yhdistys.

Voittaja: Yhdistys voittaa 2000 euron lahjakortin valitsemaansa kohteeseen (Majvik, Levi, Lootholma tai Holiday Club). Lahjakortin käyttäjien on oltava yhdistyksen jäseniä. Lahjakortti on voimassa vuoden palkinnon luovuttamisesta.

Toinen sija: Yhdistys voittaa 500 euron lahjakortin FazerStoreen. Lahjakortti on voimassa kuusi kuukautta palkinnon luovuttamisesta.

Palkintoja ei voi vaihtaa rahaksi.

6. Voitosta ilmoittaminen

Voittajista kerrotaan yhdistyskirjeessä helmikuussa 2022.

7. Järjestäjän vastuu

Kilpailun järjestäjän vastuu kilpailun osanottajia kohtaan ei voi millään perusteella ylittää näissä virallisissa säännöissä mainitun palkintojen määrää tai arvoa. Palkinnon voittaja vapauttaa kilpailun järjestäjän kaikesta vastuusta, joka voi aiheutua tai väitetään aiheutuneen osallistumisesta tähän kilpailuun tai palkinnon lunastamisesta tai sen käyttämisestä.

Kilpailun järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Kilpailuaika on 1.8.2021.-31.12.2021.
Kaikki yhdistykset voivat osallistua kilpailuun.
Jokaisesta kategoriasta palkitaan kaksi parasta.
Miksi ammattiliittoon kannattaa kuulua?

Ammattiliitto on työntekijöiden turvaverkko, joka pitää huolta oikeuksistasi ja auttaa sinua menestymään urallasi.

Me Ammattiliitto Prossa haluamme, että jäsenemme ansaitsevat ja voivat hyvin. Jäsentemme mahdollisuudet työllistyä ja kehittyä ovat pääasiamme ja työehtosopimusten lisäksi neuvottelemme jäsenillemme etuja.

Liity jäseneksemme jo tänään!

Kun olet Pron jäsen, käytössäsi ovat kaikki Pron jäsenedut. Sinulla on homma hanskassa, etenet urallasi ja voit paremmin. Vapaa-ajallakin olet turvassa ja viihdyt erilaisissa lomakohteissa edulliseen hintaan. Työsuhdekysymyksissä tukenasi on aina laaja asiantuntijoiden joukko ja apua saat myös vapaa-aikaan tai yrittämiseen liittyvissä oikeudellisissa kysymyksissä.