Alueellinen luottamushenkilöiden peruskoulutus 1. jakso, Oulu

Suomi

Lähikoulutus
koulutus@proliitto.fi

Koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti niille luottamusmiehille ja työsuojeluvaltuutetuille, jotka eivät ole käyneet peruskoulutuksia.

Tarkista osallistumisoikeutesi omasta työ- tai virkaehtosopimuksesta. Sopimusten perusteella luottamustehtävässä toimivalla on oikeus osallistua koulutuksiin ja työnantaja maksaa koulutuksen ajalta palkan. Koulutukseen osallistumisesta on aina kuitenkin sovittava työnantajan kanssa etukäteen.
Koulutus on osallistujalle maksuton. Osalta työnantajista laskutamme sopimuksien mukaisesti ateriakorvauksen tai kurssirahan.

Alueellinen luottamushenkilöiden peruskoulutus 1. jakso, Oulu

08.02.23 -10.02.23 10:00 -15:00