Hyppää pääsisältöön

Verkkokoulutus tai webinaari
Yhteyshenkilö
[email protected]

Haluatko oppia aivojesi kokonaisvaltaisen käytön reseptin, parantaa oloasi, elämänhallintaasi ja ihmissuhteitasi? Aivotaidot-verkkovalmennus neuropsykologien opeilla on taas syksyllä tulossa.
Tule mukaan Pron jäsenille tarkoitettuun verkkovalmennukseen, jossa tarjoamme sinulle avaimet aivojen parempaan ja menestyksekkäämpään käyttöön ja hyvinvointiin.
Aivoihisi vaikuttamalla ja niitä treenaamalla pystyt muokkaamaan oloasi ja elämääsi tehokkaasti. Kauniit ja rohkeat aivot -verkkovalmennus tarjoaa ohjeet ja harjoitukset, joilla pääset muuttamaan elämääsi heti käyttämällä aivojasi kokonaisvaltaisemmin.
Valmennukseen kuuluu verkko-opiskelua ja kolme webinaaria sekä facebook-ryhmä, jossa voit halatessasi jakaa ajatuksia muiden ryhmäläisten kanssa.
• valmennuksen startti tiistaina 7.9.
• välikatsaus ja esiinnousseet kysymykset tiistaina 5.10.
• päätösseminaari ja yhteenveto tiistaina 16.11.
Webinaarit pidetään klo 17-17.45. Webinaarit voi katsoa jälkikäteen opintojen työtilassa.
Verkko-opinnot avautuvat starttiwebinaarin jälkeen. Valmennus etenee kuudessa kymmenen päivän jaksossa, mutta sinulla on aikaa sen suorittamiseen koko syyskausi. Opintojen työtila ja facebook-ryhmä ovat avoinna 31.12.2021 saakka.
Valmennus sisältää:
• Kokeneiden neuropsykologien kokoaman harjoittelukokonaisuuden hyvinvointisi tueksi
• Kattavan tieto- ja työkalupaketin aivojen huoltoon ja kehittämiseen
• Selkeän ja tarkan treeniohjelman
• Työkalut aivojen jatkohuoltoon ja -kehittämiseen myös kurssin jälkeen
Valmennukseen kuuluvista webinaareista vastaa ja verkossa sinua ohjaa neuropsykologi Nina Uusitalo. Nina on kokenut neuropsykologi, kouluttaja, valmentaja ja työnohjaaja. Verkkoympäristössä tutustut myös neuropsykologi Heli Isomäkeen. Hän on erittäin kokenut neuropsykologi, joka on työskennellyt terveydenhuollossa, kouluttajana ja työnohjaajana sekä tehnyt verkkovalmennuksia eri ryhmille.
Koulutus on Pron jäsenille maksuton.
PS. Mietitkö, viekö valmennus paljon aikaa?
Sitoudu koulutukseen ja suunnittele ajankäyttösi jo etukäteen! Verkkovalmennus on rakennettu niin, että hyödyt siitä, vaikka käyttäisit valmennukseen vain 10 minuuttia päivässä. Hyviin tuloksiin pääset, jos käytät valmennukseen reilun tunnin viikossa. Koska kurssialusta on käytössäsi lähes neljä kuukautta, lomaviikko ei estä osallistumistasi.
• Jokaisen 10 päivän jakson ensimmäisenä päivänä saat noin 20 minuutin teoriaosuuden, joka on luento jakson teemasta.
• Muina päivinä teet harjoituksia muutamia kertoja päivässä yhteensä 5-15 minuuttia päivässä. Useimmat harjoitukset ovat lyhyitä ja sellaisia, että niitä on hyvä ripotella arjen keskelle tehtäväksi esim. aamutoimien ohessa, työmatkalla tai neuvotteluiden välissä.
• Harjoitukset on suunniteltu niin, että niitä voi tehdä perusohjelmaa useammin tai niihin voi syventyä enemmän niin halutessaan. Mikäli tartut tähän mahdollisuuteen, voi valmennukseen käyttämäsi aika mahdollisesti joinain päivinä olla 30-60 minuuttia.
Lue lisää valmennuksesta https://aivotaidot.fi/kauniit-ja-rohkeat-aivot/

• valmennuksen startti tiistaina 7.9.
• välikatsaus ja esiinnousseet kysymykset tiistaina 5.10.
• päätösseminaari ja yhteenveto tiistaina 16.11.
Valmennus sisältää:
• Kattavan tieto- ja työkalupaketin aivojen huoltoon ja kehittämiseen
• Selkeän ja tarkan treeniohjelman
• Työkalut aivojen jatkohuoltoon ja -kehittämiseen myös kurssin jälkeen
Koulutus on Pron jäsenille maksuton.
PS. Mietitkö, viekö valmennus paljon aikaa?
Lue lisää valmennuksesta https://aivotaidot.fi/kauniit-ja-rohkeat-aivot/

Kauniit ja rohkeat aivot - aivotaidot-verkkovalmennus neuropsykologien opeilla