Hyppää pääsisältöön

Verkkokoulutus tai webinaari
Yhteyshenkilö
koulutus@proliitto.fi

Koulutukseen sisältyy kolme koulutuspäivää. Opiskelu koostuu verkkoluennoista sekä itsenäisestä että pienryhmässä tapahtuvasta verkkotyöskentelystä. Koulutus toteutetaan ohjattuina verkko-opintoina Ammattiliitto Pron verkko-oppimisympäristössä, Moodlessa (Propajassa).

Koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti niille luottamusmiehille ja työsuojeluvaltuutetuille, jotka eivät ole käyneet peruskoulutuksia.
Verkko-opintoihin osallistuaksesi tarvitset tietokoneen ja verkkoyhteyden.
Luottamushenkilöillä on oikeus osallistua koulutukseen yhteistoimintasopimuksen perusteella työajallaan. Työnantaja maksaa koulutukseen osallistumisen ajalta palkkaa. Sovi verkkokoulutuksen osallistumisajankohdat etukäteen työnantajasi kanssa. Huolehtikaa yhdessä siitä, että osallistumiseen löytyy riittävä aika ja työskentelyrauha, jotta pystyt osallistumaan täysipainoisesti ja häiriöittä kaikkiin kolmeen verkkokoulutuspäivään.
Tarkemmat ohjeet ja osallistumislinkki koulutukseen lähetetään sähköpostilla viikkoa ennen ensimmäistä koulutuspäivää verkossa.

Verkko-opintoihin osallistuaksesi tarvitset tietokoneen ja verkkoyhteyden.

Luottamushenkilöiden peruskoulutus 1. jakso: 24.2., 3.3. ja 5.3.2021

24.02.21 -05.03.21 08:30 -16:00