Luottamushenkilöiden peruskoulutus 1. jakso verkkokoulutus: 3. ryhmä: 6.10., 8.10. ja 27.10.

06.10.21 -27.10.21 08:30 -15:30

Verkossa
Suomi

Verkkokoulutus tai webinaari
Yhteyshenkilö
koulutus@proliitto.fi

Koulutuksen tavoitteena on, että luottamushenkilö ymmärtää roolinsa sekä siihen liittyvät tehtävät ja vastuut. Lisäksi hän tunnistaa toiminta- ja tukiverkostonsa. Luottamushenkilö tietää työntekijän oikeudet, velvollisuudet ja niiden perusteet sekä osaa soveltaa edunvalvonnan työvälineitä. Koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti niille luottamusmiehille ja työsuojeluvaltuutetuille, jotka eivät ole käyneet peruskoulutuksia.

Koulutukseen sisältyy kolme koulutuspäivää. Opiskelu koostuu verkkoluennoista sekä itsenäisestä että pienryhmässä tapahtuvasta verkkotyöskentelystä. Koulutus toteutetaan ohjattuina verkko-opintoina Ammattiliitto Pron verkko-oppimisympäristössä, Moodlessa (Propajassa).

Verkko-opintoihin osallistuaksesi tarvitset tietokoneen ja verkkoyhteyden.

Luottamushenkilöillä on oikeus osallistua koulutukseen koulutussopimusten nojalla työajallaan. Työnantaja maksaa koulutukseen osallistumisen ajalta palkkaa. Sovi verkkokoulutuksen osallistumisajankohdat etukäteen työnantajasi kanssa. Huolehtikaa yhdessä siitä, että osallistumiseen löytyy riittävä aika ja työskentelyrauha, jotta pystyt osallistumaan täysipainoisesti ja häiriöittä kaikkiin kolmeen verkkokoulutuspäivään.

Verkko-opintoihin osallistuaksesi tarvitset tietokoneen ja verkkoyhteyden.

06.10.21 -27.10.21 08:30 -15:30

Verkossa