Luottamusmiesten peruskoulutus 2. jakso, verkkokoulutus, 2. ryhmä: 14. - 25.11.

14.11.22 -25.11.22 08:30 -15:30
VERKOSSA

Verkossa
Suomi

Kouluttajat ovat Pron henkilökuntaa.
Verkkokoulutus tai webinaari

Luottamusmiesten peruskoulutuksen jatko-osan tavoitteena on täsmentää luottamusmiehen tehtävää edunvalvojana ja työyhteisön kehittäjänä. Koulutuksessa kannustetaan luottamusmiestä ottamaan asioita esille aktiivisesti sekä toimimaan neuvottelijana ja pitämään huolta omasta hyvinvoinnistaan.
Koulutus on tarkoitettu luottamusmiehille.

Koulutukseen sisältyy kolme koulutuspäivää. Opiskelu koostuu verkkoluennoista sekä itsenäisestä että pienryhmässä tapahtuvasta verkkotyöskentelystä. Koulutus toteutetaan ohjattuina verkko-opintoina Ammattiliitto Pron verkko-oppimisympäristössä, Moodlessa (Propajassa).

Verkko-opintoihin osallistuaksesi tarvitset tietokoneen ja verkkoyhteyden.
Luottamusmiehellä on oikeus osallistua koulutukseen koulutussopimusten nojalla työajallaan. Työnantaja maksaa koulutukseen osallistumisen ajalta palkkaa. Sovi verkkokoulutuksen osallistumisajankohdat etukäteen työnantajasi kanssa. Huolehtikaa yhdessä siitä, että osallistumiseen löytyy riittävä aika ja työskentelyrauha, jotta pystyt osallistumaan täysipainoisesti ja häiriöittä kaikkiin kolmeen verkkokoulutuspäivään.
Tarkemmat ohjeet ja osallistumislinkki koulutukseen lähetetään sähköpostilla viikkoa ennen ensimmäistä koulutuspäivää verkossa.

Koulutus on tarkoitettu luottamusmiehille.

Verkko-opintoihin osallistuaksesi tarvitset tietokoneen ja verkkoyhteyden.

Luottamusmiesten peruskoulutus 2. jakso, verkkokoulutus, 2. ryhmä: 14. - 25.11.

14.11.22 -25.11.22 08:30 -15:30
VERKOSSA

Verkossa
Suomi

Kouluttajat ovat Pron henkilökuntaa.
Verkkokoulutus tai webinaari