Osaaminen näkyväksi! - kumoukselliset työkalut oman osaamisen teroittamiseen

Verkkokoulutus tai webinaari
Yhteyshenkilö
[email protected]

Jokaisella on oma ainutlaatuinen osaamispalettinsa, mutta se vaatii, että ainutlaatuisuus tunnistetaan ja tuodaan näkyväksi. Sinulle ja sitä kautta myös muille! Tässä kaksiosaisessa työpajassa saat työkaluja osaamisen sanoittamisen tueksi ja pääset harjoittelemaan oppimaasi itsenäisesti sekä pienryhmissä.
1. kerta | Osaamisen tunnistaminen ja näkyväksi tekeminen

Käymme läpi erilaisia tapoja hahmottaa omaa ammatillista osaamista ja sitä, miten kerryttää uudenlaista työkokemusta. Pohdimme myös, miten tuoda osaamistaan esille, jos työkokemusta ei ole vielä kertynyt paljon? Konkreettisten esimerkkien kautta opettelemme nimeämään omaa osaamista ja teemme yhdessä harjoituksia omien vahvuuksien esille tuomisesta sekä palautteen pyytämisestä.

2. kerta| Osaamisen sanoittaminen ja kohdistaminen

Se, mitä olet tehnyt ei kerro kuulijalle paljoakaan siitä, mitä vahvuutesi ovat tai miten niitä voi hyödyntää. Opettelemme kohdistamaan oman osaamisen sanoittamista konkreettisten harjoitusten avulla! Tämän työpajan jälkeen osaat koostaa napakan ja asiasisältöisen hissipuheen.
Työpajat pidetään etänä Zoom-alustalla. Varmistathan, että voit osallistua rauhallisesta ympäristöstä ja hyvän verkkoyhteyden kanssa.
Syksyllä on tulossa kaksi toteutusta:
Ryhmä 1: to 9.9.2021 ja to 23.9. klo 17-19.30
Ryhmä 2: ti 9.11. ja ti 23.11. klo 17-19.30
Molempiin toteutuksiin mahtuu ensimmäiset 30 ilmoittautunutta.

Työpajojen vastuukouluttajana Anna-Maria ‘Ama’ Leogrande (FM, KK). Ama on Kumouksen toimitusjohtaja, toinen perustaja ja työnhakusparraaja. Aman mielestä jokaisella meistä on oikeus toteuttaa itseään tärkeäksi ja merkitykselliseksi kokemassaan työtehtävässä. Ennen Kumouksen yrittäjäksi siirtymistä Ama työskenteli Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksella työllisyyttä edistävissä hankkeissa, joissa kohderyhmänä olivat heikossa työmarkkina-asemassa olevat henkilöt, kuten pitkäaikaistyöttömät. Ama on kysytty puhuja erityisesti osaamisen tunnistamiseen ja työnhakuun liittyvissä kysymyksissä. Toisena kouluttajana toimii FM Oona Hallasaari, Kumouksen sisällöntuottaja ja urasparraaja.

1. kerta | Osaamisen tunnistaminen ja näkyväksi tekeminen

2. kerta| Osaamisen sanoittaminen ja kohdistaminen

Syksyllä on tulossa kaksi toteutusta:
Ryhmä 1: to 9.9.2021 ja to 23.9. klo 17-19.30
Ryhmä 2: ti 9.11. ja ti 23.11. klo 17-19.30
Molempiin toteutuksiin mahtuu ensimmäiset 30 ilmoittautunutta.

Osaaminen näkyväksi! - kumoukselliset työkalut oman osaamisen teroittamiseen

09.11.21 -23.11.21 17:00 -19:30