Webinaari yhdistystoimijoille: Yhdistyslaki uudistuu- luento yhdistystoimijoille

26.01.23 -26.01.23 17:00 -18:00
Verkossa

Suomi

Kouluttajat ovat Pron henkilökuntaa
Verkkokoulutus tai webinaari

Yhdistyslaki uudistuu 1.1.2023 alkaen. TJS Opintokeskus järjestää lakiuudistukseen liittyvät maksuttoman luennon yhdistystoimijoille. Luento käsittelee lakiuudistusta yleisellä kaikkia yhdistyksiä koskevalla tasolla menemättä ammattiliitto- tai yhdistyskohtaisiin toimintatapoihin.

Uudistus tuo mukanaan muutoksia yhdistyksen jäsenyyteen liittyviin asioihin, päätöksenteon järjestämiseen, hallituksen työskentelyyn, kirjanpitovelvollisuuteen, vahingonkorvausvelvollisuuteen sekä selvitysmenettelyyn liittyen. Koulutuksessa käydään läpi myös 11.7.2022 voimaan tullutta lakiuudistusta etäosallistumisen erilaisista muodoista.

Tavoite
Luennolla saat asiantuntevaa tietoa yhdistyslain uudistuksesta yleisellä kaikkia yhdistyksiä koskevalla tasolla.

Kohderyhmä
Koulutus on tarkoitettu kaikille yhdistyslain muutoksesta kiinnostuneille yhdistystoimijoille. Koulutus on maksuton.

Torstaina 26.1.2023, etäkoulutus, ilmoittautuminen 23.1.2023 mennessä

16.50 Koulutustila avautuu, tervetulo koulutukseen
17.00 Luento alkaa
17.00 Uudistuva yhdistyslaki – luento
18.00 Luento päättyy, kiitos osallistumisesta

Kouluttaja
Yhdistys- ja säätiöoikeuden asiantuntija, asianajaja ja varatuomari Oili Kela.

Koulutusta fasilitoi Opintokeskuksen rehtori Tanu Heikkinen

Tavoite

Kohderyhmä

Torstaina 26.1.2023, etäkoulutus, ilmoittautuminen 23.1.2023 mennessä

16.50 Koulutustila avautuu, tervetulo koulutukseen
17.00 Luento alkaa
17.00 Uudistuva yhdistyslaki – luento
18.00 Luento päättyy, kiitos osallistumisesta

Kouluttaja
Yhdistys- ja säätiöoikeuden asiantuntija, asianajaja ja varatuomari Oili Kela.

Koulutusta fasilitoi Opintokeskuksen rehtori Tanu Heikkinen

26.01.23 -26.01.23 17:00 -18:00