Hyppää pääsisältöön

Verkkokoulutus tai webinaari
Yhteyshenkilö
koulutus@proliitto.fi

Tässä kevään koulutuksessa on sama sisältö kuin syksyn 2020 koulutuksessa.

Koulutus koostuu ennakkotyöskentelystä verkossa (0,5 h), virtuaalisesta koulutuspäivästä verkossa (kesto 3 h) ja ohjatuista verkko-opinnoista (4 h) Ammattiliitto Pron verkko-oppimisympäristössä, Moodlessa. Opinnot vastaavat laajuudeltaan yhden työpäivän (7 h) työskentelyä, mutta ne jaksotetaan yhteensä kahden viikon ajalle. Oppimiseen tarvittava aika vaihtelee opiskelijoiden välillä jonkin verran esim. sen mukaan, miten tuttu aihepiiri on heille entuudestaan. Ilmoittautuessasi virtuaaliseen koulutuspäivään sitoudut samalla työskentelemään kahden viikon aikana.

Verkko-opintoihin osallistuaksesi tarvitset tietokoneen ja verkkoyhteyden.

Luottamushenkilöillä on oikeus osallistua koulutukseen yhteistoimintasopimuksen perusteella työajallaan. Työnantaja maksaa koulutukseen osallistumisen ajalta palkkaa. Sovi verkkokoulutuksen osallistumisajankohdat etukäteen työnantajasi kanssa. Huolehtikaa yhdessä siitä, että osallistumiseen löytyy riittävä aika ja työskentelyrauha.

Tarkemmat ohjeet ja osallistumislinkki koulutukseen lähetetään sähköpostilla viikkoa ennen virtuaalista koulutuspäivää verkossa.

Tässä kevään koulutuksessa on sama sisältö kuin syksyn 2020 koulutuksessa.

Verkko-opintoihin osallistuaksesi tarvitset tietokoneen ja verkkoyhteyden.

Yhteistoiminta

06.05.21 -06.05.21 09:00 -12:00