Jäsenkoulutus: Ympäristö ja tulevaisuus mielessä-työpaja

Verkossa
Suomi

Trainer
Työpajan ohjaa Tunne ry:n toiminnanjohtaja Taneli Saari. Taneli on ollut ympäristötunteiden kanssa tekemisissä sekä henkilökohtaisesti että työnsä kautta jo vuosien ajan. Taneli on myös Ympäristö ja t
Verkkokoulutus tai webinaari
Yhteyshenkilö
koulutus@proliitto.fi

Ympäristökriisi eri osa-alueineen haastaa meitä kaikkia monin eri tavoin. Se herättää huolta ja ahdistustakin. Miten yleisiä eri tuntemukset ovat viimeisimpien tutkimusten mukaan? Mitkä keinot auttavat ympäristötunteiden kohtaamisessa kokemusten ja hyvinvointiin liittyvän tiedon valossa?

Miten ympäristöön liittyviä tunteita voisi ymmärtää ja miten keskustella niistä? Miten voimme löytää rakentavia tapoja tukea hyvinvointia ympäristökriisin keskellä? Työpajassa saat tietoa ympäristökriisistä ja sen vaikutuksista mielen hyvinvointiin. Mikä tärkeintä, saat käyttöösi konkreettisia välineitä ympäristöasioiden käsittelyyn ja tunnetaitojen vahvistamiseen. Työpaja on vuorovaikutteinen ja sisältää sekä alustusluennon että omaa työskentelyä. Työpaja ei edellytä ennakko-osaamista eikä valmistautumista. Tervetuloa mukaan!

Työpajaa ei tallenneta.

Työpajaa ei tallenneta.