Kumppanimme

Me Prossa edistämme sosiaalisesti, ekologisesti ja taloudellisesti kestävää tasa-arvoista ja yhdenvertaista yhteiskuntaa. Tutustu kumppaneihimme.
Perhe suunnistaa yhdessä.
Ammattiliitto Pro tukee lapsipotilaita ja heidän läheisiään

Tuemme vaikeaan sairauteen sairastuneita lapsipotilaita ja heidän läheisiään Syöpäklinikan Tukijat ry:n kautta. Olemme tukeneet we4you:n kautta vakavasti sairaita lapsia ja heidän vanhempiaan. Tuemme Team Rynkeby:n kautta Aamusäätiön lasten syöpätutkimusta ja Sylva-säätiön toimintaa.

HelsinkiMission logo
HelsinkiMissio

Jäsenemme ideoivat keinoja työelämän yksinäisyyden vähentämiseksi ja jokaisesta hyvästä ideasta lahjoitimme 100 euroa HelsinkiMissiolle.

Irti Huumeista -logo
Irti Huumeista ry

Haluamme nostaa huumeiden käytöstä aiheutuvia ongelmia esiin ja jakaa tukea sekä tietoa.
Siksi teemme yhteistyötä Irti Huumeista ry:n kanssa.

Mestaruusliigan logo
Mestaruusliiga

Olemme Lentopallon Mestaruusliigan yhteistyökumppani, koska haluamme tukea suomalaista joukkuelajia ja urheilua. Pohja hyvinvoinnille rakentuu liikunnasta.

Mieli ry

Mielen hyvinvointi on meille tärkeää. Järjestämme Mieli ry:n kanssa vuonna 2023 neljä valmennusta jäsenillemme.

Naisten Linjan logo
Naisten Linja

Haluamme tarjota Naisten Linjan kanssa työkaluja väkivallan kokijoiden auttamiseksi sekä tukea työtä väkivallasta toipuvien hyväksi.

Helsinki Pride
Pride

Edistämme sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksia työelämässä. Siksi olemme Helsinki Priden yhteisökumppani.

Raide ry

Haluamme tukea ja edistää nuorten hyvinvointia. Raide ry on valtakunnallisesti toimiva nuorten ehkäisevää päihdetyötä tekevä yhdistys.

Setan logo
Seta ry

Yhdessä saavutamme paremman ja turvallisemman huomisen, jossa jokainen saa oma itsensä – niin työelämässä kuin vapaa-ajallakin

Sodankylä
Sodankylän elokuvajuhlat

Jaamme Midnight Sun Film Festival – Sodankylän Elokuvajuhlien kanssa yhteisen arvomaailman yhteisöllisyydestä ja nuorten työelämään kasvamisesta.

SASK logo
Suomen ammattiliittojen solidaarisuuskeskus SASK

Tuemme työntekijöiden oikeuksia kansainvälisesti kehitysyhteistyöjärjestö SASKin kautta.

Ukrainan lipun värit rauhan symbolissa
Ukrainan ammattiyhdistysliike

Vapaalla kansalaisyhteiskunnalla ja riippumattomalla ammattiyhdistysliikkeellä on tärkeä merkitys yhteiskunnan eheyden ja ihmisten elinmahdollisuuksien suojelemisessa.

Sinua voisi kiinnostaa etenkin nämä

Kuvassa Pron Jorma malinen ja Sodankylän elokuvajuhlien Ari Lehtola
Julkaistu 12.03.2024
Ammattiliitto Pro on mukana Sodankylän elokuvajuhlilla tänä vuonna jo seitsemättä kertaa. Midnight Sun Film Festival järjestetään 12.–16. kesäkuuta.
uruguay
Julkaistu 28.02.2024
Suomen ja Uruguayn metsäsektorin koko tuotantoketjun eri ammattiliitot tapasivat virallisesti ensimmäistä kertaa maanantaina. Aiheena oli puu-, sellu- ja paperiteollisuuden tuotantoketjujen nykytilanne. Tavoitteena on luoda perusta sellun, puun ja paperin tuotantoketjussa toimivien ammattiliittojen koordinoimalle yhteistyölle molemmissa maissa.
manila
Julkaistu 17.01.2024
Tekisitkö sinä päivätöitä ainaisen väkivallan uhan alla? Tekisitkö töitä niin, että näet perhettäsi vain muutaman kerran kuussa? Nämä uhraukset ovat arkipäivää filippiiniläisille ay-aktiiveille.