Hyödynnä monipuolisia palveluitamme

ProSoolon jäsenet saavat käyttöönsä monipuoliset palvelut 14 eurolla kuukaudessa. Tuolla summalla saat niin oikeusapua, ura- ja hyvinvointivalmennusta kuin monipuolisia alennuksiakin. Liity mukaan ProSooloon ja ota edut aktiiviseen käyttöön.
Vakuutus antaa hyvää suojaa arkeen.
ProSoolo vakuuttaa yksinyrittäjän
Vakuutus antaa hyvää suojaa arkeen.

Saat oikeudenkäyntikuluvakuutuksen, jossa vakuutusmäärä on 4 000 € ja omavastuu 200 €. Sinulle kuuluu matkustaja- ja tapaturmavakuutus, ammatillinen vastuuvakuutus sekä järjestövakuutus. Yritysvakuutuksesta saat 30 prosentin alennuksen.

Muistathan, että vakuutukset ovat voimassa sen jälkeen, kun olet maksanut ProSoolon käyttäjämaksun.

UKKO.fi helpottaa arkea

ProSoolon käyttäjät voivat laskuttaa kätevästi työtään UKKO.fi-laskutuspalvelun kautta. UKKO.fin kevytyrittäjyyspalvelut mahdollistavat yrittäjämäisen toiminnan joko ilman oman yrityksen perustamista tai omalla Y-tunnuksella. UKKO.fi huolehtii laskutukseen ja palkanmaksuun liittyvistä paperitöistä sekä viranomaisilmoitusten ja maksujen hoitamisesta.

Seuraa helposti toiminimesi taloutta
Laskuta vaivattomasti
Helppokäyttöinen ja selkeä palvelu
Nainen rentoutuu ulkona.
Hyödynnä hyvinvointivalmentajaa
Nainen rentoutuu ulkona.

ProSoolon käyttäjänä voit ottaa maksutta yhteyttä psykologiin/terapeuttiin tai fyysisen hyvinvoinnin ja ravitsemuksen asiantuntijaan. Aiheet voivat liittyä esimerkiksi stressin- ja työn hallintaan, innostuksesi ylläpitämiseen tai fyysiseen hyvinvointiin ja ravintoon.

Valmennus hoidetaan netissä tai puhelimessa.

ProSoolo ry tukee kevytyrittäjää

Yksin- ja kevytyrittäjillä on oma yhdistys Prosoolo ry.  ProSoolon käyttäjänä kuulut  yhdistykseen eikä jäsenyys maksa sinulle mitään.

Yhdistys järjestää koulutustilaisuuksia ja tarjoaa erilaisia palveluita sekä verkostoitumismahdollisuuksia yksinyrittäville. Sen tarkoituksena on kerätä yhteen yksin- ja kevytyrittäjät ja edistää heidän työelämätietouttaan sekä parantaa heidän asemaansa yhteiskunnassa. Yhdistys on perustettu vuonna 2018.

Lisätietoja ProSoolo ry:n hallituksen puheenjohtaja Kai Niemiseltä, puh. 050 444 9908.

Verkostoidu muiden kevytyrittäjien kanssa
Lisää työelämätietouttasi
Vaikuta kevytyrittäjien asemaan
Nuori nainen ja mies hymyilevät rennosti.
Nauti eduista ja alennuksista
Nuori nainen ja mies hymyilevät rennosti.

Saat paljon rahanarvoisia etuja matkustamiseen ja vapaa-aikaan. Saat tuntuvia alennuksia  muun muassa  hotelleista,  risteilyistä ja vakuutuksista. Käytössäsi on myös paljon alueellisia etuja. Ota edut omiksesi!

Apua yksityiselämän ja yksinyrittäjyyden oikeudellisiin kysymyksiin

Asianajotoimiston asianajajat auttavat sinua yksinyrittämiseen liittyvissä asioissaApua saat esimerkiksi yrityksen perustamiseen tai  sopimuksiin liittyvissä asioissa . Saat apua myös ammatinharjoittajan verotukseen liittyvissä yleisissä asioissa.

Voi kysyä apua myös yksityiselämään asioissa kuten  perintöveroasioissa, asuinhuoneiston vuokra-asiat, edunvalvonta-asioissa tai avioehdon tai testamentin suunnittelussa. Palvelu koskee myös samassa taloudessa asuvia perheenjäseniäsi.

Asioidessasi tarvitset ProSoolon käyttäjänumerosi. Löydät sen sähköpostista, jonka saat liityttyäsi käyttäjäksi.

Soita Eversheds-asianajotoimistoon 10–16 arkena, 010 6841 400
Kerro puhelun aluksi käyttäjänumerosi.
Neuvonta on ilmaista koko perheellesi, maksat vain normaalin puhelinmaksun.
Kynä, silmälasit ja sopimuspaperit pöydällä.
Sopimuskone sujuvoittaa työskentelyäsi
Kynä, silmälasit ja sopimuspaperit pöydällä.

Helpota arkeasi Sopimuskoneen avulla.  Laadi, allekirjoita ja arkistoi kaikki yritystoiminnan sopimukset ja muut asiakirjat vaivatta yhdellä alustalla.

Sopimuskoneen tunnukset saat olemalla meihin yhteydessä sähköpostitse [email protected].