Hoppa till huvudinnehållet

Välbefinnande och hälsa

Iloinen, hyvinvoiva nainen

Välbefinnande och hälsa

Vi vill att du mår bra, att ditt liv är i balans och du är lycklig. Därför kan du som medlem gratis diskutera med experter på välbefinnande. Vi erbjuder också videor och webbinarier samt en gemenskap på sociala medier, av vilka du får information, tips och inspiration och kanske en gnista till ett nytt och bättre jag.
Webinaari, online-luento
Se videor och webbinarier

Vi erbjuder ett otroligt antal videor och webbinarier att utnyttjas precis då du själv vill. Du får information, tips och inspiration, kanske en gnista till ett nytt och bättre jag. Som medlem har du tillgång till video- och webbinariebiblioteket 24/7.

Logga in med din e-postadress.

Onnellinen ja rentoutunut mies
Gör en plan för välbefinnande

Som medlem kan du gratis kontakta en coach, som är expert på helhetsbetonat välbefinnande. Ämnena kan ansluta sig till exempelvis hantering av stress och arbete, minskning av arbetsbördan, att upprätthålla din entusiasm, åldersdiskriminering eller till fysiskt välbefinnande och näring.

Logga in med din e-postadress.

Puhelin kädessä, Facebook tai sovellus auki
Nätverka och dela dina erfarenheter

Längtar du efter att orka bättre på jobbet och i vardagen? Funderar du på hur ett lyckat teamarbete och en dito verksamhet uppkommer? Förhåller du dig vetgirigt och nyfiket till det som är nytt? Vad vill dina känslor berätta dig?

I Pro Noste-Facebookgruppen delar man med sig av erfarenheter samt tips för välbefinnande och hälsa.

Ihmisen kädet, meditaatio
Varierande förmåner för välbefinnande
Ihmisen kädet, meditaatio

Vi förhandlar fortgående nya förmåner för välbefinnande till våra medlemmar på olika håll i Finland. Skulle massage eller en Må bra-semester pigga upp dig?

Iloinen matkailija hotellihuoneessa
Välbefinnande av semestrande
Iloinen matkailija hotellihuoneessa

Som medlem i Pro kan du boka semestrar till förmånligt medlemspris med inkvartering såväl på hotell som i semesterlägenheter. Kryssningsförmånerna är rentav 50 % av dagens pris, beroende på säsong, rederi och rutt!

42-vuotias Janne puhuu videopuhelua
Nu orkar jag bättre!
42-åriga Janne vaknade till insikt och tog kontakt med näringsterapeut via Pro, då det kändes att energin var slut redan från morgonen. Utöver näringsråd fick Janne en kick att fråga också en psykolog om tips för att orka.
Hydrogeelipalloja
Bläddra igenom alla medlemsförmåner

Som medlem i Pro får du hjälp av våra sakkunniga på arbetsplatsen, i förhandlingar och i rätten. Du får också hjälp med juridiska frågor i anslutning till privatlivet eller grundandet av företag. Vi hjälper dig vidare i karriären. Du har till ditt förfogande täckande försäkringar och stöd under arbetslöshetstid då du behöver dem.

Ihmiset videopuhelussa
Du kunde vara intresserad av att avancera i karriären

Som medlem får du konfidentiella och konkreta råd av en personlig karriärcoach. Med hjälp av coachningen har du framgång i karriären, kan föra fram din kompetens och är förberedd även på oväntade förändringar. Då du identifierar din kompetens övertygar du även andra lättare.

Aikuinen nainen, sateenvarjo, vakuutukset
Du kunde också vara intresserad av medlemsförsäkringen

Olycksfallsförsäkringen för fritiden och resenärförsäkringen, som ingår i medlemskapet, är i kraft i hela världen och täcker dina under 20-åriga barn och barnbarn som reser med. Du får betydande rabatt på andra försäkringar.