Hoppa till huvudinnehållet

Förmånliga liftkort och varierande förmåner för fritiden

Laskettelija laskettelee talvella

Förmånliga liftkort och varierande förmåner för fritiden

Som medlem kan du hyra veckoliftkort avsevärt förmånligare än normalpris. Liftkort fås till skidcentren Levi, Ruka, Saariselkä, Salla, Ylläs och Vuokatti. Om det finns fler som vill hyra än det finns kort, lottas de. Liftkorten utlottas om höstarna, exakt ansökningstid ser du i bokningstjänsten. Du kan delta i utlottningen till tre skidcenter och vinna rätt att hyra ett liftkort per år. Om det blir över liftkort kan de bokas direkt från bokningstjänsten till slutet av vårens skidsäsong.

De varierande förmånerna finns i anslutning till exempelvis välbefinnande, restauranger och upplevelser.
Liftkort till skidcenter
Så här bokar du

Liftkorten lottas ut om höstarna. Du kan under ansökningstiden på blanketten du fyller i föra fram tre alternativa önskemål om liftkort och i utlottningen vinna rätt att hyra ett liftkort per år. De som deltagit i utlottningen får vetskap om resultatet per e-post eller post.

Om det blir liftkort över kan de bokas direkt från bokningstjänsten till slutet av vårens skidsäsong. Man kan totalt boka maximalt 3 liftkort / medlem / vecka.

Du kan granska bokningsläget och ansökningstiderna i  bokningstjänsten / Vapaat hissiliput eller genom att ringa 030 687 0400.

Användarnamn: PRO
Lösenord: prolomat
Per telefon 03068 70400

Är det första gången du använder bokningstjänsten? Skapa kundkoder åt dig så du kan bläddra bland och reservera lediga liftkort eller meddela om intresse att boka kort. i fortsättningen räcker det att du ger ditt medlemsnummer och lösenord, som du själv bestämt. Problem med lösenordet?  Kontakta  yrityspalvelu@holidayclub.fi eller 0300 870 903.

Perhe laskettelurinteessä
Vi fick förmånliga liftkort för hela familjen
Om det finns fler som vill hyra än det finns liftkort, lottas de ut. I utlottningen kan du vinna rätt att hyra ett liftkort per år. Om det blir över liftkort då ansökningstiden tagit slut, kan de bokas direkt från bokningstjänsten. Du kan totalt boka rentav 3 liftkort / medlem / vecka.
Autokauppa, autoliike, taustalla ihmisiä
För bilister

Utöver Teboils rabatt på bränsle kan bilister njuta av tidsbestämda förmåner och rabatter.

Huvipuiston laite
Upplevelser och nöjesparker

Äventyr i nöjespark och olika upplevelser piggar upp barnfamiljer och alla med barnasinnet i behåll.

Kuntoilevia ihmisiä
Konditionssalar

Varierande rabatter från olika konditionssalar. Då svetten lackar blir man också lättare till sinnet!

Pro är fackförbundet, vars medlemmar semestrar förmånligare
Anslut dig till oss

Du kan bli medlem oberoende av din utbildning, titel eller form av anställningsförhållande.

I medlemsavgiften ingår också inkomstrelaterat arbetslöshetsskydd.

Hydrogeelipalloja
Bläddra igenom alla medlemsförmåner

Som medlem i Pro får du hjälp av våra sakkunniga på arbetsplatsen, i förhandlingar och i rätten. Du får också hjälp med juridiska frågor i anslutning till privatlivet eller grundandet av företag. Vi stöder ditt välbefinnande och hjälper dig vidare i karriären. Du har till ditt förfogande täckande försäkringar och stöd under arbetslöshetstid då du behöver dem.

Iloinen matkailija hotellihuoneessa
Fler förmåner för fritiden

Är du intresserad av semesterdestinationer, rabatt på hotell och spa eller Må bra-semester? Skulle det vara trevligt att resa med båt eller bil? Har du kollat vilka regionala medlemsförmåner vi erbjuder nära dig? Bekanta dig med alla förmåner och rabatter för fritiden.

Jäsen tankkaa Teboililla
Kanske du är intresserad av Teboils rabatt

På Teboil får du rabatt på bränsle, tvätt, smörjmedel, kemikalier och gas. Vill du ha räntefri betalningstid? Vi förhandlade specialförmåner även för Teboil Betaltidskortet.