Hoppa till huvudinnehållet

Semestrar och inkvarteringar

Iloinen matkailija hotellihuoneessa

Semestrar och inkvarteringar

Boka semester till medlemsförmånspris! Rabatterna är i kraft på inkvartering såväl på hotell som i semesterlägenheter. Det finns destinationer i Finland, Sverige och i Spanien.

Levi Hotel Spa, Lootholma i Gustavs, rekreationsområdena Kopparö och Meri-Teijo och Keurusharju semesterlägenheter ger alla 40 procents rabatt på inkvartering till Pros medlemmar! Också Keurusharju och Majvik i Kyrkslätt har medlemsförmånspris. Ruka-Kuru bjudar igen Pro-medlemmarna att koppla av i naturen i Kuusamo.

Är en upptäcksfärd till ett helt nytt ställe något för dig eller litar du på en gammal bekant favorit?
Mökki Holiday Club
Semesterlägenheter
Destinationer i Finland, Sverige och Spanien till förmånligt medlemspris.
hotellin ovi
Inkvarteringar för rentav – 40%
Kännbara rabatter på fantastiska inkvarteringsställen.
Portaat uima-altaaseen
Holiday Club - 25 %
Rabatt på inkvartering på Holiday Clubs alla destinationer
Kartta-ikoni
Varierande tilläggsförmåner
Vi förhandlar hela tiden om nya, tidsbundna förmåner.
Semesterlägenheter till förmånligt medlemspris

I spanska Calahonda erbjuds lägenheter med 2 sovrum. Calahonda är en trivsam småstad på solkusten. Lägenheten finns på sluttningen av utsiktskulle cirka en kilometer från stranden

På Holiday Club Caribia erbjuds lägenhet med 2 sovrum. Spa- och evenemanghotell, där du inkvarteras högklassigt i närheten av Åbo centrum

Holiday Club Katinkulta erbjuder lägenheter med 1–3 sovrum. Det mångsidigaste semestercentret i Norden. Njut av aktiviteter året runt i Nuasjärvis fantastiska miljö.

Holiday Club Kuusamon Tropiikki erbjuder studio och lägenheter med 1–2 sovrum. Mångsidigt spahotell och destination med semesterlägenheter mellan Ruka och Kuusamo.

Holiday Club Ruka erbjuder tre sovrums bostäder av torrfuru med eget lugn halvvägs mellan skidbackarna i Ruka och Kuusamon Tropiikki, cirka 12 km från båda.

Holiday Club Naantali erbjuder lyxig studio och lägenhet med ett sovrum bredvid Finlands högklassigaste spa Nådendals bad, med mångsidiga restaurang-, spa-, behandlings- och upplevelsetjänster.

Holiday Club Punkaharjus lägenheter med 1–2 sovrum ligger i Nyslott i södra Savolax. De högklassigt inredda stockstugorna står på vacker tallmo vid stranden av Kulennoistenjärvi.

Holiday Club Pyhä erbjuder studio och lägenhet med ett sovrum nära naturen, på ett lugnt område men ändå bara några kilometer från Pyhätunturis skidbackar.

Holiday Club Saariselkä har lägenheter med 1–3 sovrum i Enare kommun bredvid Urho Kekkonens nationalpark, omgivna av norra Lapplands fjällandskap.

Holiday Club Saimaa erbjuder spa och semesterlägenheter med två sovrum vid stranden av Saimen och en oförglömlig semester med mångsidiga aktiviteter.

Holiday Club Salla erbjuder bostad med två sovrum i Lappland. De högklassiga och trivsamma semesterlägenheterna ligger alldeles nära hotellet.

Holiday Club Tampereen kylpylä erbjuder en lyxsvit, studio och lägenhet med två sovrum. Spahotellet i centrum av Tammerfors ligger i det över 100-åriga Lapinniemi bomullsspinneriet, som restaurerats till ett modernt spahotell.

Holiday Club Åre erbjuder lägenhet med två sovrum centralt i Åre, som kallas Nordens alper! Många välskötta skidbackar av olika svårighetsgrad mitt i byn.

Semesterlägenheter till förmånligt medlemspris
Så här bokar du

Se Pros semesterdestinationer i listan ovan. Du får fram mer information genom att klicka på pilen i slutet av raden.

Semesterlägenheterna som kan bokas publiceras alltid på en gång säsongvis och uthyrs i snabbhetsordning. Du kan granska de förmånliga medlemsprisen, bokningsläget och -tidtabellen från bokningstjänsten bakom rubrikenVapaat viikot eller genom att ringa 030 687 0400. Använder du tjänsten för första gången? Skapa dig koder så kan du i fortsättningen logga in med ditt medlemsnummer.

Användarnamn: PRO
Lösenord: prolomat
Per telefon: 030 687 0400
Lapsiperhe lähtee innokkaana lomalle hotelliin
Vi gjorde sista minuten-bokning och fick semesterlägenhet till halva priset!
Pros destinationer som blivit obokade kan fås som sista minuten-bokningar med 50 % rabatt två veckor före semesterns början. Nya sista minuten-destinationer uppdateras fredagmorgnar. Sista minuten-bokningar kan göras till Pros egna ställen som listats nedan.
Levin rinteet pimeässä
Levi Hotel Spa - 40 %
Levin rinteet pimeässä

Koppla av vid foten av fjällapplands skidbackar, i Sirkka by i Kittilä kommun. Det finns standard-rum, familjerum med minikök, sviter och superior-rum. Hotellet har 17 bassänger i ett av Finlands snyggaste span och familjens minsta har egna grunda bassänger.

Som medlem i Pro övernattar du i hotellet 40 % billigare än normalpris. Boka inkvartering från levihotelspa.fi  med koden PROJASEN.

Levi Hotel Spa | +358 16 646 301hotelli@levihotelspa.fi
Levintie 1590, 99130 Levi

Vaaleanpunainen taivas Rukalla
Ruka-Kuru-lägenheter
Vaaleanpunainen taivas Rukalla

Lägenheter på 50 m2 ungefär 1,5 kilometer från backarna i Ruka. Det finns bäddplats för 3+2 personer, badrum, kök, bastu och stämningsfull öppen spis. Till utrustningen hör bland annat disk- och tvättmaskin, torkskåp för tvätt och i de flesta lägenheterna också spjälsäng och matstol. Husdjuren är också välkomna till en del av lägenheterna. Vintertid ingår två liftkort i hyran!

Voimapolku 7, 93825 Rukatunturi

Vene kesäisessä maisemassa
Lootholma i Gustavs - 40 %
Vene kesäisessä maisemassa

Lootholma ligger vid havet, nära service, en timme från Åbo och bjuder på upplevelser för båtfolk, caravanare, för dem som vill ha högklassigt boende eller tältar. Restaurangen använder lokala råvaror.

Som medlem i Pro bor du i semesterlägenhet eller jurta 40 % billigare än normalpris. Boka inkvartering från lootholma.fi, du ser normalpriset. Visa ditt medlemskort (plast eller elektroniskt) vid incheckning så får du rabatt.

Kustavin Lootholma | +358 50 556 0440info@lootholma.fi I YouTube
Kuninkaantie 193, 23360 Kustavi

Kopparön ranta kesällä
Kopparö - 40 %
Kopparön ranta kesällä

Kopparö rekreationsområde på ön Skärlandet ligger cirka 10 kilometer söderut från Ekenäs. På området finns en vacker  naturstighamn och ett campingområde samt tio välutrustade semesterlägenheter och en restaurang för hela familjen, Bar & Grill Kopparö

Som medlem i Pro bor du på campingområdet eller i semesterlägenhet 40 % billigare än normalpris! Boka inkvartering på adressen kopparo.fi  med koden prohinta.

Kopparö | +358 50 339 8855 | info@kopparo.fi
Fåfängövägen 55, 10600 Raseborg

Meri-Teijo, pitkospuut suolla
Meri-Teijo i Mathildedal – 40 %
Meri-Teijo, pitkospuut suolla

Nationalparkens fantastiska vyer finns nära Mathildedals bruksområde, en halv timmes bilfärd från servicen i Salo. Et paradis för naturälskare med utomordentliga friluftsmöjligheter året om. Skidning, skrinning, utförsåkning, utfärder, golf, supbräde, vad skulle du pröva först? Du kommer också med båt till Meri-Teijo.

Som medlem i Pro får du inkvartering i semesterstugor med  40% rabatt på normalprisen. Boka inkvartering på adressen  kopparo.fi med koden prohinta.  Ta ditt medlemskort med dig.

Kopparö har hand om bokningar och tilläggsinformation | +358 50 339 8855  | info@kopparo.fi
Kiikunmäentie, 25660 Mathildedal

Keurusharju, Keski-Suomi, järvimaisema kesällä
Keurusharju - 30 %
Keurusharju, Keski-Suomi, järvimaisema kesällä

Fantastisk terräng för friluftsliv och aktiviteter i Keuru! På området finns 30 väl utrustade sex personers semesterlägenheter, motionspark, upplysta skidspår, promenadstråk och gratis frisbeegolfbana samt badstrand och beachvolleyplan.

Som medlem i Pro får du inkvartering i semesterlägenhet med 30% rabatt på normalprisen. Ta medlemskortet med för inkvartering. Boka logi på adressen keurusharju.fi med koden PRO.

Keurusharju | +358 40 481 4980keurusharju@klubin.fi
Keurusseläntie 134, 42700 Keuruu

Majvikin Jugend-linna kesällä
Majvik till medlemspris
Majvikin Jugend-linna kesällä

Majvik ligger vid Esbovikens strand längs Ring III i Kyrkslätt. Hotellet har även fyra personers rum lämpliga för familjer. I bastuavdelningen finns en rejäl simbassäng och det finns också bastuutrymme vid havsstranden. Det ståtliga jugendslottet passar för att hålla stiliga fester och möten.

Se Majviks medlemsförmånspris 2020 för Pros medlemmar.

Majvik | +358 9 295511 | majvik@majvik.fi
Majviksvägen 1, 02430 Masaby

Holiday Clubs destinationer - 20 %

Som Pros medlem får du 20 prosent rabatt på dagens pris för inkvartering i alla inkvarteringsformer  Holiday Clubs destinationer i hemlandet. Minimibokning i hotellet är 1 dygn, i lägenhet 2 dygn. i hotellinkvarteringen ingår frukost. Bokningar på holidayclub.fi med koden pro20. Visa ditt medlemskort (plast eller elektroniskt) då du anländer.

Om du vill reservera en semesterlägenhet (annat än hotellrum eller villa), lönar det sig att boka per telefon 0300 870 900. På telefonbokning av semesterlägenhet får du en kännbarare 25 procents rabatt.

Inkvartering i hemlandet –20 % i holidayclub.fi-nätbutiken med koden pro20
Semesterlägenheter –25 %, bokningar per telefon från Holiday Club 0300 870 900
Iloinen perhe aktiivilomalla, melovat kesällä
Vi fick nya upplevelser från understödd semester med helpension
Hyvinvointilomat ry ordnar semestrar med stöd från social- och hälsovårdsministeriet, av Veikkaus avkastning. Semestern beviljas på ekonomiska, hälso- och sociala grunder med beaktande av dem som söker första gången. I semestern ingår huvudsakligen fem dygn med helpension och gemensamt lett program. Minnessemestern, Hjärtsemestern och Mera tillsammans-semestern riktar sig till pensionärer. Den lilla självriskdelen varierar mellan semesterdestinationerna. Målsättningen är att främja hälsa, livshantering och välbefinnande.

Hyvinvointilomat ry | toimisto@hyvinvointilomat.fi | 010 830 3400
Risteilyaluksen kansi, Silja, Eckerö  tai Viking Line
Kryssningar till medlemspris
Risteilyaluksen kansi, Silja, Eckerö  tai Viking Line

Boka kryssning och semestra på vågorna till medlemspris! Pro-medlemmarnas kryssningsförmåner är rentav – 50 % av dagens pris beroende på säsong, rederi och rutt!

Du får Tallink Siljas stamkundsprogram, Club One-medlemskapet, utan kostnad direkt till Silver-nivån!  Se aktuell rabattinformation och rederiernas bokningsanvisningar i Pros mobilapplikation eller nedan.

Makuusali hostellissa
Rabatt på vandrarhem
Makuusali hostellissa

Som medlem i Pro får du avgiftsfritt vandrarhemskort för hemlandet, med vilket du får rabatt på inkvartering på alla nästan 50 vandrarhem i Finland.

Funderar du på att resa utomlands? Då kan det löna sig att ta i användning internationellt vandrarhemskort. Som Pro-medlem får du rabatt på kortet, som berättigar till rabatt på logi i vandrarhem runt om i världen.

Pro är fackförbundet, vars medlemmar semestrar förmånligt
Anslut dig till oss!

Du kan bli medlem oberoende av din utbildning, titel eller form av anställningsförhållande.

I medlemsavgiften ingår också inkomstrelaterat arbetslöshetsskydd.

Hydrogeelipalloja
Bläddra igenom alla medlemsförmåner

Som medlem i Pro får du hjälp av våra sakkunniga på arbetsplatsen, i förhandlingar och i rätten. Du får också hjälp med juridiska frågor i anslutning till privatlivet eller grundandet av företag. Vi stöder ditt välbefinnande och hjälper dig vidare i karriären. Du har till ditt förfogande täckande försäkringar och stöd under arbetslöshetstid då du behöver dem.

Jäsen tankkaa Teboililla
Teboil ger rabatt på bränsle

På Teboil får du rabatt på bränsle, tvätt, smörjmedel, kemikalier och gas. Vill du ha räntefri betalningstid? Vi förhandlade specialförmåner även för Teboil Betaltidskortet.

Laskettelija laskettelee talvella
Kanske du är intresserad även av förmånliga liftkort

Som medlem kan du hyra veckoliftkort betydligt förmånligare än normalprisen. Liftkort fås till skidcentren Levi, Ruka, Saariselkä, Salla, Ylläs och Vuokatti.