Hoppa till huvudinnehållet

Semestrar och inkvarteringar

Som Pro-medlem semestrar du förmånligare till medlemspris. Vi erbjuder reducerade pris huvudsakligen för inkvartering på destinationer i hemlandet, men bekanta dig också med resmålen i Sverige och Spanien. Övernattar du helst på hotell, i semesterlägenhet eller stuga?

Vi förhandlar hela tiden nya, tidsbestämda förmåner till stämningsfulla semestermål, så det gäller att hålla ögonen öppna.
Holiday Club Pyhä, Onninpyhä

Holiday Clubs semesterlägenheter runt om i Finland

Holiday Clubs bokningssätt har ändrats. Semesterdestinationerna lottas i fortsättningen bland dem som bokat. Man kan delta i utlottningen av tre semestrar per utlottningsperiod.

Din användarkod till bokningstjänsten är PRO och ditt lösenord prolomat.

Efter utlottningen uppdateras de lediga semestrarna i webbutiken, varifrån det går att boka dem som normala bokningar.  Du kan granska de förmånliga medlemsprisen, bokningsläget och -tidtabellen i bokningstjänsten bakom rubriken Vapaat viikot eller genom att ringa 0300 870 903.

Så här garanterar vi att våra medlemmar behandlas så jämlikt som möjligt.

I spanska Calahonda erbjuds lägenheter med 2 sovrum. Calahonda är en trivsam småstad på solkusten. Lägenheten finns på sluttningen av utsiktskulle cirka en kilometer från stranden.

På Holiday Club Caribia erbjuds lägenhet med 2 sovrum. Spa- och evenemanghotell, där du inkvarteras högklassigt i närheten av Åbo centrum.

Holiday Club Katinkulta erbjuder lägenheter med 1–3 sovrum. Det mångsidigaste semestercentret i Norden. Njut av aktiviteter året runt i Nuasjärvis fantastiska miljö.

Holiday Club Kuusamon Tropiikki erbjuder studio och lägenheter med 1–2 sovrum. Mångsidigt spahotell och destination med semesterlägenheter mellan Ruka och Kuusamo.

Holiday Club Ruka erbjuder tre sovrums bostäder av torrfuru med eget lugn halvvägs mellan skidbackarna i Ruka och Kuusamon Tropiikki, cirka 12 km från båda.

Holiday Club Naantali erbjuder lyxig studio och lägenhet med ett sovrum bredvid Finlands högklassigaste spa Nådendals bad, med mångsidiga restaurang-, spa-, behandlings- och upplevelsetjänster.

Holiday Club Punkaharjus lägenheter med 1–2 sovrum ligger i Nyslott i södra Savolax. De högklassigt inredda stockstugorna står på vacker tallmo vid stranden av Kulennoistenjärvi.

Holiday Club Pyhä erbjuder studio och lägenhet med ett sovrum nära naturen, på ett lugnt område men ändå bara några kilometer från Pyhätunturis skidbackar.

Holiday Club Saariselkä har lägenheter med 1–3 sovrum i Enare kommun bredvid Urho Kekkonens nationalpark, omgivna av norra Lapplands fjällandskap.

Holiday Club Saimaa erbjuder spa och semesterlägenheter med två sovrum vid stranden av Saimen och en oförglömlig semester med mångsidiga aktiviteter.

Holiday Club Salla erbjuder bostad med två sovrum i Lappland. De högklassiga och trivsamma semesterlägenheterna ligger alldeles nära hotellet.

Holiday Club Tampereen kylpylä erbjuder en lyxsvit, studio och lägenhet med två sovrum. Spahotellet i centrum av Tammerfors ligger i det över 100-åriga Lapinniemi bomullsspinneriet, som restaurerats till ett modernt spahotell.

Holiday Club Åre erbjuder lägenhet med två sovrum centralt i Åre, som kallas Nordens alper! Många välskötta skidbackar av olika svårighetsgrad mitt i byn.

Levin rinteet pimeässä

Fjällhotellen –40%: Levi Hotel Spa och Design Hotel Levi

Koppla av i norr vid foten av skidbackarna i fjällappland, i byn Sirkka i Kittilä kommun. Levi som ligger mitt i Lapplands ödemark är känt för sitt legendariska nattliv och sina backar. Levi erbjuder likväl mycket även under sommaren.

Det finns att välja mellan två olika slags högklassiga hotellupplevelser, beroende på ditt resesällskap. Design Hotel Levi, som förverkligar speciella upplevelser för par och mötesgrupper, är en del av Levi Hotel Spa, känt för att vara hela familjens spa. Båda hotellen finns i samband med spa, välmåendetjänster och mångsidiga restauranger. Bekanta dig med hotellens olika typer av rum.

Som Pro-medlem bor du på hotellen 40 % förmånligare än normalpris.

I Levi Hotel Spa får Pro-medlemmar inkvartering 40 % förmånligare än normalpris. Boka logi med koden PROJASEN

Speciellt för hotellet är att rummen är placerade stugaktigt och stämningsfullt i olika hotellbyggnader runt samma gård. Det finns rum från olika storleks och praktiska familjerum till högklassiga och rymliga sviter. Det här är ett hotell för hela familjen, där ni ryms att övernatta även med en större grupp.

Semestertid finns det eget program för familjens små barn på hotellets område och i närheten av Levitunturi. Lekvärlden roar gratis året om hotellets små kunder.

Efter olika aktiviteter vinter och sommar kan ni koppla av på ett av Finlands mest fantastiska span. Det finns totalt 17 inbjudande bassänger och egna grundare bassänger för små barn.

Medlemmarna får 2 € rabatt per person på spabiljetten. Det är en familjeförmån, så rabatten kommer också på spabiljett för barn.

Fem olika restauranger, allt från avslappnade måltider till fine dining, betjänar dem som är hungriga.

Som Pro-medlem bor du på hotellet 40 % förmånligare än normalpris.

Boka logi med  koden PROJASENDH.

I Design Hotel Levi njuter du av lyxig upplevelse i rum där finländsk formgivning och konst accentueras. Den omgivande naturen är närvarande. Hotellet är perfekt till exempel för par och mötesgrupper som önskar något extra av sin semester.

Bland de olika rummen finns fantastiska Deluxe Double-dubbelrum, familjerum med olika slags sovloft och högklassiga sviter med egen bastu för de kräsna.

På Design Hotel Levi kan du njuta av en Premium-frukost. Hotellet är en del av Levi Hotel Spa Resort, så du har tillgång till spa och mångsidiga restaurang- och välmåendetjänster samt andra tjänster.

Kopparön ranta kesällä

Boka härlig semesterinkvartering via Kopparö till Ruka-Kuru, Ekenäs och Mathildedal

På Kopparös inkvarteringar bor du mitt i den vackra naturen i Ruka, på Finska vikens strand eller vid nationalparken i Teijo. Alla resmål har sina egna särdrag, bekanta dig med dem och boka inkvartering till medlemspris.

Som Pro-medlem får du inkvartering 40 % förmånligare än normalpris.

Rabatten för Pro-medlemmar är 40 % av normalpris. Du får förmånen med koden prohinta.  Skriv in koden i fältet före betalning så räknar systemet 40 % rabatt åt dig.

I Ruka-Kuru övernattar du bara 1,5 kilometer från Rukas skidbackar och aktiviteter och nattliv, som erbjuds året om. Under vintersäsongen ingår två liftkort i hyran.

Det finns åtta semesterlägenheter på ungefär 50 m2 att hyra. Det finns bäddplats för 3+2 personer, dessutom vardagsrum, kök, bastu och stämningsfull öppen spis. Husdjuren är också välkomna till en del av lägenheterna.

Till utrustningen för bekymmerslös semester hör bland annat disk- och tvättmaskin, torkskåp för tvätt och i de flesta lägenheterna också spjälsäng och matstol.

Adress: Voimapolku 7, 93825 Rukatunturi

Som medlem i Pro kan du övernatta på Kopparö campingområde eller i semesterlägenhet 40 % förmånligare än normalpris. Boka inkvartering med koden prohinta

Boka inkvartering och koppla av på den vackra ön Skärlandet, som ligger cirka 10 kilometer söderut från Ekenäs. Kopparö är ett praktiskt rekreationsområde försett med vatten- och avloppsnät, som är populärt bland caravanare och andra säsonggäster. Man når Kopparö med Skåldö-färjan, som trafikerar med 20 minuters intervall.

På området finns en vacker  naturstighamn och ett campingområde. Under sommarsäsongen betjänar Getnabben Grill Restaurang hela familjen.

På området finns tio välutrustade semesterlägenheter, största delen med havsutsikt.

Som Pro-medlem övernattar du i Mathildedals semesterstugor 40 % förmånligare än normalpris. Boka inkvartering med koden prohinta. Ta med dig digitalt medlemskort på resan.

Meri-Teijo är en unik och idyllisk omgivning i nationalparkens fantastiska landskap, nära Mathildedals bruksområde och en halv timmes bilfärd från omfattande service i Salo.

Mathildedal är ett paradis för naturälskare, med utomordentliga friluftsmöjligheter året om. Det finns gott om andra aktiviteter; skidning, skrinning, utförsåkning, utfärder, golf, supbräde – vad skulle du pröva först? Du kommer också med båt till Meri-Teijo.

Majvikin Jugend-linna kesällä

Boka fest med inkvartering i Majviks jugendslott

Det ståtliga jugendslottet Majvik inkvarterar familjer och passar som plats för fester och möten. Majvik med burspråk samt vackra detaljer i trädgården andas nationalromantisk idyllisk stämning från tidigt 1900-tal och forna tiders glamour. Slottet reserveras alltid för privat bruk bara för din tillställning.

Majvik ligger vid Esbovikens strand längs Ring III i Kyrkslätt.

Pros medlemmar får inkvartering och privat fest till Majviks medlemsförmånspris. Familjemedlemmar i samma hushåll omfattas också av rabatten på inkvartering.

Vene kesäisessä maisemassa

Övernatta vid havsstranden i Lootholma i Gustavs

En timme från Åbo ligger en sommaroas utan like vid havet för båtfolk, caravanare, tältare och för dem som vill ha högklassigt boende. Det finns även tjänster för mötesdeltagare.

Bo i vackert skärgårdslandskap, mitt i naturen. Du kan välja mellan kvalitativa semesterlägenheter, platser för husvagn/-bil och de förtjusande jurtorna. I en del av lägenheterna finns badtunnor.

Du kan göra fiskefärder, njuta på sandstranden och i bastuvärlden, trivas med barnen på lekplatsen samt spela frisbeegolf och strandvolleyboll.

Du får 40 % rabatt med koden prohinta då du bokar inkvartering på adressen www.lootholma.fi.

Keurusharju, Keski-Suomi, järvimaisema kesällä

Keurusharju semesterlägenheter

I Keuruu i mellersta Finland skapar den fantastiska naturen en miljö för en avkopplande semester och aktiviteter. Att bo i stugor i anslutning till Hotel Keurusselkä garanterar både bra service och avskildhet.

På området finns motionspark, upplysta skidspår, promenadstråk och gratis frisbeegolfbana samt badstrand och beachvolleyplan.

För inkvartering finns 30 väl utrustade sex personers semesterlägenheter med terrass, brasa och andra bekvämligheter för en stämningsfull semester. Till en del av semesterlägenheterna är husdjur välkomna.

Som medlem i Pro får du inkvartering 30 % förmånligare än normalprisen med koden Pro. Ta ditt digitala medlemskort med för inkvarteringen. Boka logi på adressen keurusharju.fi.

Risteilyaluksen kansi, Silja, Eckerö  tai Viking Line

Kryssningar till medlemsförmånspris

Boka kryssning och semestra på vågorna till medlemspris. Pro-medlemmarnas kryssningsförmåner är rentav –50 % av dagens pris beroende på säsong, rederi och rutt. Du får förmåner på Eckerö Line, Tallink Silja, Viking Line och Wasaline.

Tallink Siljas stamkundsprogram, Club One-medlemskapet, får du utan kostnad direkt på Silvernivå. Kolla upp aktuella rabatter och rederiernas bokningsanvisningar från Pros mobilapplikation eller nedan.

Makuusali hostellissa

Rabatt på vandrarhem i Finland och utomlands

Som medlem i Pro får du avgiftsfritt vandrarhemskort för hemlandet, med vilket du får rabatt på inkvartering på alla nästan 50 vandrarhem i Finland.

På vandrarhemmen övernattar naturälskare, barnfamiljer och de som reser med husdjur. Tjänster finns också tillgängliga för grupper och möten.

Funderar du på att resa utomlands? Då kan det löna sig att ta i användning internationellt vandrarhemskort. Som Pro-medlem får du rabatt på kortet, som berättigar till rabatt på logi i vandrarhem runt om i världen.