Hoppa till huvudinnehållet

Varierande förmåner för fritiden

De varierande förmånerna finns i anslutning till exempelvis välbefinnande, restauranger och upplevelser.
Autokauppa, autoliike, taustalla ihmisiä
För bilister

Utöver Teboils rabatt på bränsle kan bilister njuta av tidsbestämda förmåner och rabatter.

Huvipuiston laite
Upplevelser och nöjesparker

Äventyr i nöjespark och olika upplevelser piggar upp barnfamiljer och alla med barnasinnet i behåll.

Kuntoilevia ihmisiä
Konditionssalar

Varierande rabatter från olika konditionssalar. Då svetten lackar blir man också lättare till sinnet!

Pro är fackförbundet, vars medlemmar semestrar förmånligare
Anslut dig till oss

Du kan bli medlem oberoende av din utbildning, titel eller form av anställningsförhållande.

I medlemsavgiften ingår också inkomstrelaterat arbetslöshetsskydd.

Hydrogeelipalloja
Bläddra igenom alla medlemsförmåner

Som medlem i Pro får du hjälp av våra sakkunniga på arbetsplatsen, i förhandlingar och i rätten. Du får också hjälp med juridiska frågor i anslutning till privatlivet eller grundandet av företag. Vi stöder ditt välbefinnande och hjälper dig vidare i karriären. Du har till ditt förfogande täckande försäkringar och stöd under arbetslöshetstid då du behöver dem.

Iloinen matkailija hotellihuoneessa
Fler förmåner för fritiden

Är du intresserad av semesterdestinationer, rabatt på hotell och spa eller Må bra-semester? Skulle det vara trevligt att resa med båt eller bil? Har du kollat vilka regionala medlemsförmåner vi erbjuder nära dig? Bekanta dig med alla förmåner och rabatter för fritiden.

Jäsen tankkaa Teboililla
Kanske du är intresserad av Teboils rabatt

På Teboil får du rabatt på bränsle, tvätt, smörjmedel, kemikalier och gas. Vill du ha räntefri betalningstid? Vi förhandlade specialförmåner även för Teboil Betaltidskortet.

Du kan kanske vara intresserad av de här

Pron mobiilisovelluksesta löydät edut, uutiset ja koulutukset
Publicerad 15.10.2021
Som medlem i Fackförbundet Pro njuter du av många förmåner och tjänster. Med mobilmedlemskortet använder du lätt alla dina förmåner. Om du ännu inte laddat ner applikationen, gör det i dag.
Hymyileva nainen laskettelee.
Publicerad 14.10.2021
Uthyrningen av liftkort till medlemsförmånspris upphör. Orsaken är beslutet av Suomen Hiihtokeskusyhdistys.