Uraneuvonta

Parhaat yksilösuorituksetkin valmistellaan yhdessä - anna joukkojen kantaa. Ennakoimme puolestasi ja tuemme sinua väsymättömästi työn jatkuvassa murroksessa. Autamme sinua menestymään.

Jäsenenä saat konkreettisia neuvoja sparrauksessa, ja voit löytää seuraavan työpaikkasi tai uusia oppeja koulutuksista tai Pron tutkimustiedosta ammentamalla.
Valmentajalta saat neuvoja työurasi eri vaiheissa.

Mitä henkilökohtainen sparraus sisältää?

Valmentajalta saat luottamuksellisia ja konkreettisia neuvoja työurasi eri vaiheissa. Voitte keskustella esimerkiksi osaamisesi parantamisesta, työn ja muun elämän yhteensovittamisesta, sparrata kehityskeskusteluun tai parannella CV:täsi.

Jos etsit uutta työtä, neuvomme miten loistat työnhaussa ja mistä löydät työpaikkoja. Kun tunnistat osaamisesi, vakuutat muutkin siitä helpommin ja olet varautuneempi yllättäviin muutoksiin. Valmennus tapahtuu puhelimitse tai videopuheluna.

Valmennus oli huippupalvelua!

37-vuotias Johanna halusi pohtia valmentajan kanssa häntä houkutelleen työpaikan hakemista ja sitä, miten hän toisi parhaat puoleensa esiin. Valmentajalta Johanna sai kannustusta ja hyviä neuvoja, jopa vastauksia kysymyksiin, joita hän ei osannut itse kysyäkään. Varmana omasta osaamisestaan, Johanna haki uutta tehtävää ja eteni urallaan.
37-vuotias Johanna sai apua uravalmentajalta
Tutkimuksemme tarjoavat tiukkaa dataa.

Tiukkaa dataa päätöstesi ja neuvottelujesi tueksi

Mietitkö esimerkiksi, voisitko jo pyytää palkankorotusta tai miten sen perustelisit? Mitä muut samanlaisissa tehtävissä tienaavat? Palkkalaskureidemme avulla selvität, mitä sinun kannattaa pyytää palkkaa eri aloilla tai eri puolella Suomea. Tai pohditko, missä yrityksissä työhyvinvointi olisi hyvällä tolalla ja työssä viihtyisi? Sekin selviää tutkimuksistamme.