Jäsenkortti

Ammattiliitto Pron jäsenkortti kulkee mukanasi kätevästi mobiilisovelluksessa. Lataa sovellus puhelimeesi ja nauti jäsenkortin tuomista eduista ja palveluista.
Pron mobiilisovelluksen lataaminen on helppoa.

Lataa sähköinen jäsenkorttisi

Pron jäsenenä nautit monista eduista ja palveluista. Mobiilisovelluksella käytät kaikkia etujasi helposti. Lisäksi voit mobiilisovelluksesta lukea Pron uutisia, bongata alueellisia etuja ja kiinnostavimpia koulutuksiamme, päivittää omia tietojasi ja hoitaa työsuhdeasioitasi työpaikkasi luottamusmiehen tai liiton asiantuntijoiden kanssa. Se toimii myös vakuutuskorttina matkoillasi. Mobiilisovelluksesta löydät myös jäsennumerosi.

Lataa se maksutta Android- ja iPhone-puhelimiin: kirjaudu omaan sovelluskauppaasi ja etsi sovellus nimellä Ammattiliitto Pro.

Lataa jäsenkortti pdf:nä Proplussasta

Saat myös jäsenkortin pdf:nä Proplussasta. Löydät sen kirjautumalla Proplussaan ja klikkaamalla kohtaa ”Jäsentietoni”.

Jäsenkortin saat ladattua käyttöösi sinisestä painikkeesta ”Näytä jäsenkortti”. Voit tulostaa sen paperisena tai tallentaa laitteellesi. Pdf toimii myös vakuutuskorttinasi.

Pdf:n voivat ladata kaikki Pron ja Pro senioreiden jäsenet. Seniorikortissa ei ole vakuutustietoja, koska seniorit eivät kuulu jäsenvakuutuksen piiriin.