Hyppää pääsisältöön

Jäsenkortti

Nainen selaa kännykkää.

Jäsenkortti

Ammattiliitto Pron jäsenkortti kulkee mukanasi kätevästi kännykässä. Lataa sovellus puhelimeesi ja nauti jäsenkortin tuomista eduista ja palveluista.
Mobiilisovellus korvaa muovisen jäsenkorttisi

Ammattiliitto Pron jäsenenä nautit monista eduista ja palveluista. Mobiilijäsenkortilla käytät kaikkia etujasi helposti.

Sähköinen kortti on paljon muutakin kuin jäsenkortti: mobiilista luet uutisia, bongaat alueelliset etusi ja kiinnostavimmat koulutuksemme, päivität omia tietojasi ja hoidat työsuhdeasioitasi työpaikkasi luottamusmiehen tai liiton asiantuntijoiden kanssa muutamalla pyyhkäisyllä. Se toimii myös vakuutuskorttina matkoillasi.

Seniorit eivät kuulu jäsenvakuutuksen piiriin, joten he voivat jatkaa muovisen jäsenkortin käyttöä.

Jäsenedut saa käyttöön näyttämällä jäsenkorttia – muista hyödyntää jäsenyyttäsi.

Jäsenkortti kulkee mukanasi kännykässä
Edut, koulutukset ja uutiset yhdessä paikassa
Mobiilissa on myös matkavakuutuskorttisi
Pron mobiilisovelluksesta löydät edut, uutiset ja koulutukset
Ota mobiilikortti omaksesi
Pron mobiilisovelluksesta löydät edut, uutiset ja koulutukset

Jos sinulla ei vielä ole mobiilikorttia, se kannattaa ladata nyt. Lataaminen on helppoa: Löydät sovelluksen puhelimesi sovelluskaupasta nimellä Ammattiliitto Pro. Saat sen maksutta Android- tai iOS-älypuhelimeen.

Kirjautumiseen tarvitset jäsennumerosi, henkilötunnuksesi loppuosan (ilman viivaa), sähköpostiosoitteesi tai matkapuhelinnumerosi sekä kirjautumiskoodin. Sähköposti- ja matkapuhelintiedot tulee olla ajan tasalla jäsenrekisterissä.

Mobiilikortti on ekologinen vaihtoehto muoviselle jäsenkortille. Luonto kiittää, kun käytämme digitaalisia palveluita ja vähennämme yhdessä muovin määrää.

Lataa sovellus
Lataa Ammattiliitto Pro sovelluskaupasta. Saat sen ilmaiseksi Android- tai iOS-älypuhelimeen.
Kirjaudu sovellukseen
Tarvitset jäsennumerosi, henkilötunnuksesi loppuosan, sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi.
Nauti eduista ja palveluista
Lue uutisia, bongaat etuja ja koulutuksia sekä päivitä tietojasi. Sovellus myös vakuutuskorttinasi.
Nykyisellä jäsenkortilla saa bensaedun vuoden 2024 loppuun asti

Pron nykyisten muovisten jäsenkorttien voimassaolo päättyy vuoden 2021 lopussa eikä uusia muovikortteja ei paineta enää lisää.  Bensaetu ei kuitenkaan pääty nykyisten jäsenkorttien voimassaolon myötä.  Nykyisellä jäsenkortilla saa alennusta bensasta vuoden 2024 loppuun asti.

Teboil avaa tämän vuoden aikana verkkopalvelun, johon kirjautumalla prolaiset saavat bensaedun ilman muovikorttia.  Tiedotamme tästä myöhemmin lisää.

Seniorit saavat jatkossakin muovisen jäsenkortin, sillä mobiilikortti ei ole heidän käytettävissään.  Uusi jäsenkortti tulee heille alkuvuodesta.  Se on voimassa vuosina 2022-2024, kun senioriyhdistyksen  vuosittainen jäsenmaksu on maksettu.

Nykyisen kortin bensaetu jatkuu vuoden 2024 loppuun.
Tulossa on verkkopalvelu, jonka avulla prolaiset saavat bensaedun.
Eläkeläiset saavat jatkossakin muovisen jäsenkortin.