Hyppää pääsisältöön

Jäsenkortti

Nainen selaa kännykkää.

Jäsenkortti

Ammattiliitto Pron jäsenkortti kulkee mukanasi kätevästi mobiilisovelluksessa kännykässä. Lataa sovellus puhelimeesi ja nauti jäsenkortin tuomista eduista ja palveluista.
Lisäksi saat jäsenkortin nyt digitaalisena myös Proplussasta. Valittavanasi on nyt kaksi kätevää vaihtoehtoa, käytä kumpaa haluat.
Mobiilisovellus korvaa muovisen jäsenkorttisi

Ammattiliitto Pron jäsenenä nautit monista eduista ja palveluista. Mobiilijäsenkortilla käytät kaikkia etujasi helposti. Mobiilista luet uutisia, bongaat alueelliset etusi ja kiinnostavimmat koulutuksemme, päivität omia tietojasi ja hoidat työsuhdeasioitasi työpaikkasi luottamusmiehen tai liiton asiantuntijoiden kanssa muutamalla pyyhkäisyllä. Se toimii myös vakuutuskorttina matkoillasi.

Joko tunnet digitaalisen jäsenkortin?

Pron jäsenkortin saa nyt myös digitaalisena ProPlussasta. Löydät sen kirjautumalla Proplussaan ja klikkaamalla kohtaa ”Jäsentietoni”. Jäsenkortin saat ladattua käyttöösi sinisestä painikkeesta ”Näytä jäsenkortti”. Voit tulostaa sen paperisena tai tallentaa laitteesi näytölle. Digitaalinen jäsenkortti toimii myös vakuutuskorttinasi.

Digitaalisen jäsenkortin voivat ladata kaikki Pron ja Pro senioreiden jäsenet. Seniorikortissa ei ole vakuutustietoja, koska seniorit eivät kuulu jäsenvakuutuksen piiriin.  Muovisia jäsenkortteja ei ole enää saatavilla.

Valittavanasi on kaksi kätevää korttia, käytä kumpaa haluat.  Mukavia hetkiä Pron etujen ja palvelujen parissa.

Jäsenedut saa käyttöön näyttämällä jäsenkorttia – muista hyödyntää jäsenyyttäsi.

Jäsenkortti kulkee mukanasi kännykässä
Edut, koulutukset ja uutiset yhdessä paikassa
Mobiilissa on myös matkavakuutuskorttisi
Pron mobiilisovelluksesta löydät edut, uutiset ja koulutukset
Ota mobiilikortti omaksesi
Pron mobiilisovelluksesta löydät edut, uutiset ja koulutukset

Jos sinulla ei vielä ole mobiilikorttia, se kannattaa ladata nyt. Lataaminen on helppoa: Löydät sovelluksen puhelimesi sovelluskaupasta nimellä Ammattiliitto Pro. Saat sen maksutta Android- tai iOS-älypuhelimeen.

Kirjautumiseen tarvitset jäsennumerosi, henkilötunnuksesi loppuosan (ilman viivaa), sähköpostiosoitteesi tai matkapuhelinnumerosi sekä kirjautumiskoodin. Sähköposti- ja matkapuhelintiedot tulee olla ajan tasalla jäsenrekisterissä.

Mobiilikortti on ekologinen vaihtoehto muoviselle jäsenkortille. Luonto kiittää, kun käytämme digitaalisia palveluita ja vähennämme yhdessä muovin määrää.

Lataa sovellus
Lataa Ammattiliitto Pro sovelluskaupasta. Saat sen ilmaiseksi Android- tai iOS-älypuhelimeen.
Kirjaudu sovellukseen
Tarvitset jäsennumerosi, henkilötunnuksesi loppuosan, sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi.
Nauti eduista ja palveluista
Lue uutisia, bongaat etuja ja koulutuksia sekä päivitä tietojasi. Sovellus myös vakuutuskorttinasi.

Näin lataat mobiilisovelluksen