Työelämän koulutukset

Seiso jättiläisten harteilla: ammenna Pron koulutustarjonnasta. Monialaisena liittona koulutustarjontamme on vailla vertaa. Tuomme jatkuvasti uusia ja ajankohtaisia koulutuksia ammattitaitosi kehittämiseksi, jotta osaamisesi ei jää työn murroksessa puolitiehen.
Joukko iloitsevia henkilöitä

Työelämän älyä, ei hälyä

Koulutusten avulla pysyt ajan tasalla ajankohtaisista työelämätrendeistä ja vahvistat omaa osaamistasi työmarkkinoilla. Konkreettiset opit auttavat myös jaksamaan paremmin arjessa.

Koulutukset toteutetaan pääasiassa webinaareina ja verkkopohjaisilla alustoilla, mikä mahdollistaa sinulle joustavan osallistumisen, vaikka kotisohvalta.

Pron jäsenkoulutuksissa pääset oppimaan, oivaltamaan ja kehittämään itseäsi. Monipuolinen koulutustarjontamme vaihtelee vuosittain. Tule hakemaan uutta virtaa omaan työelämääsi ja arkeesi. Poimi juuri sinulle sopivat teemat ja pysy ajan tasalla ajankohtaisista työelämätrendeistä tai huolehdi omasta hyvinvoinnistasi.

Pro Noste tarjoaa Pron jäsenille vinkkejä ja ratkaisuja työhön, uralle, työnhakuun ja hyvinvointiin. Pro Noste -uraportaalin kautta voit saada käyttöösi henkilökohtaisen uravalmentajan, jolta saat neuvoja työurasi eri vaiheissa. Sieltä löydät myös laajan videokirjaston ja paljon muuta hyödyllistä omalla urallasi kehittymisen tueksi. Pro Nosteen kautta voit osallistua myös moniin kiinnostaviin webinaareihin tai katsoa niitä jälkikäteen tallenteina.

Ay-tutkinto keskittyy työelämän muutoksiin, ammattiliittojen rooliin, työ- ja virkaehtojen pelisääntöihin, edunvalvontaan, hyvinvointiin, yhteisöllisyyteen ja yhdistystoimintaan. Ay-tutkinto tarjoaa myös ajankohtaista tietoa työelämän trendeistä, toimintatavoista ja ryhmädynamiikasta.
Tutkinnon suorittajat toimivat ryhmissä ja tekevät lopputyön oman ryhmänsä kanssa.  Saat mahdollisuuden tutustua muihin prolaisiin.

Ay-tutkinnon jälkeen voit suorittaa Ay-Jatkotutkinnon, joita toteutetaan vuorovuosittain.

Voit opiskella Pron tuella Helsingin aikuisopiston/ Aktiivi-instituutin kautta toteutettavia avoimen yliopiston opintoja. Ne sopivat kaikille iästä ja pohjakoulutuksesta riippumatta. Paikkoja on rajoitettu määrä.

Opinnot soveltuvat ammattitaidon ylläpitämiseen, uuden uran alkuun, eri tieteenaloista kiinnostuneille sekä oppimisen iloa ja oivalluksia etsiville. Opinnot on suunniteltu siten, että ne on mahdollista suorittaa työn ohessa monimuoto- tai verkko-opintoina

Mutsi tarkoitettu erityisesti tueksi muutosten suunnittelijoille:

Kaipaatko apua muutosjohtamiseen?

Pron palkittu Mutsi-verkkokoulutus tukee muutosten läpivientiä työpaikoilla. Se on tarkoitettu tueksi muutosten suunnittelijoille: johdolle ja esihenkilöille. Mutsissa on elementtejä, jotka voit jakaa koko tiimillesi, ja siten innostaa ja kannustaa mukaan muutokseen. Voitte myös tiimissä arvioida omia muutosvalmiuksianne.

Me haluamme tarjota Mutsin jokaiselle suomalaiselle työpaikalle. Ja mikä parasta:  Mutsi-verkkokoulutus on ilmainen.