Hyppää pääsisältöön

Tilaa Häirinnästä vapaa Pro -ohje

Härinnästä vapaa Pro -ohjeen kansi.

Tilaa Häirinnästä vapaa Pro -ohje

Kiusaaminen, seksuaalinen häirintä, sukupuoleen perustuva häirintä, syrjintä ja epäasiallinen kohtelu on kielletty kaikessa Pron toiminnassa. Pro on julkaissut toimintaohjeen Pron toiminnassa tapahtuvan häirinnän ja syrjinnän ennaltaehkäisemiseksi ja käsittelemiseksi.
Title
Tilaa Häirinnästä vapaa Pro -ohje

Häirinnästä vapaa Pro -ohjeen tarkoituksena on ennaltaehkäisemisen lisäksi ohjata epäasiallisen kohtelun tilanteiden käsittelyä. Siinä kuvataan, miten jokainen voi omalta osaltaan edesauttaa hyvän ilmapiirin luomista ja mikä on ei-hyväksyttävää käyttäytymistä. Toimintaohjetta sovelletaan kaikkeen Ammattiliitto Pron toimintaan, kuten liiton tai yhdistyksen järjestämiin tilaisuuksiin.

Jäikö sinulle kysyttävää? Ota yhteyttä asiantuntijaamme

työympäristö- ja tasa-arvoasiantuntija, edunvalvonta
asiantuntija

Sinua voisi kiinnostaa etenkin nämä

työpaikalla
Julkaistu 31.01.2022
Epäasiallisen kohtelun ehkäisy ja käsittely työpaikalla -julkaisu on päivitetty. Julkaisu tukee työpaikkoja epäasiallisen kohtelun ehkäisyssä ja käsittelyssä sekä antaa toimintaohjeita epäasiallisen kohtelun varalle.
sopimusneuvottelutulos
Julkaistu 21.01.2022
Kemianteollisuuden ja Ammattiliitto Pron hallinnot ovat hyväksyneet osapuolten välille syntyneet neuvottelutulokset uusista työehtosopimuksista. Sopimukset koskevat kemianalan ja kulutustavara-alojen toimihenkilöitä.
Lentokone laskeutuu
Julkaistu 21.07.2021
Finnairin päätös laajentaa yhteistyötään Airpron kanssa sai AKT:n varpailleen. Puheenjohtaja Malisen mukaan tapauksessa on kyse AKT:n ja Finnairin välisestä työehtosopimuskiistasta, jossa Pro ei ole osapuolena.