Hyppää pääsisältöön

Uutiset, lausunnot, webinaarit ja muut ajankohtaiset

Ajankohtaisista löydät kaikki tapahtumamme, koulutuksemme, webinaarimme, blogipostauksemme, uutiset, ProTV:n sekä ProStoorien sisällöt.

Uusimmat ajankohtaiset

Sinua voisi kiinnostaa etenkin nämä

Laki ja oikeus
Julkaistu 27.05.2024
Etteplanin koronakeväänä lomauttamat toimihenkilöt saavat yt-lakiin perustuvat hyvitykset, sillä yritys kävi yhteistoimintaneuvottelut työvaliokunnassa. Pron lakipalvelut edusti tapauksessa neljän eri liiton jäseniä.
Matti Koskinen on Pron kehityspäällikkö
Blogit
Julkaistu 25.05.2024
Yhä useamman on vaikea irrottautua töistä. EU:n tuleva etätyödirektiivi pyrkii selkeyttämään työ- ja vapaa-ajan rajaa sekä antamaan oikeuden olla tavoittamattomissa.
Yhteiskuntasuhdejohtaja Maria Mäkynen
Blogit
Julkaistu 24.05.2024
Työsuojelulainsäädäntöä pitää päivittää EU:ssa. On aika varmistaa, että työpaikat ovat turvallisia kaikille – myös mielenterveyden osalta.
Kuvassa leipiä leipomossa
Julkaistu 20.05.2024
Palkansaajien keskusjärjestöt SAK ja STTK sekä ammattiliitot SEL ja Pro eivät hyväksy Petteri Orpon hallitusohjelman mukaista leipomotyölain kumoamista. Lain kumoaminen lisäisi terveyttä vaarantavan yötyön teettämistä leipomoalalla ja merkitsisi monelle alan työntekijälle merkittävää ansiotason laskua.
Miapetra Kumpula-Natri
ProStoori
Julkaistu 20.05.2024
Jos kiinnostaa, miten tekoäly kyttää, miten luonto voi tai mitä puhelut maksavat, EU-vaaleissa voi ottaa kantaa. Miapetra Kumpula-Natri on ollut päättämässä isoista, mutta ihmisen kokoisista asioista.
Ihmiset kadulla
Julkaistu 17.05.2024
Kansainvälisen työjärjestön (ILO) yleissopimus nro 190 on ensimmäinen kansainvälinen sitova sopimus, joka koskee nimenomaan työelämän väkivaltaa ja häirintää.

Uutisten RSS ja ProStoorin RSS.

Nainen katsoo hymyillen kameraan.
Koulutukset ja tapahtumat

Pron kalenterista löydät mielenkiintoiset koulutuksemme ja tapahtumamme.

Onko sinulla kysyttävää koulutuksista?

Jos sinulla on kysyttävää koulutuksistamme, voit kääntyä koulutuspalveluidemme puoleen [email protected].

Mietitkö vielä, miten edetä?

Jäsenenä käytössäsi ovat kaikki asiantuntijamme.

Ota meihin yhteyttä, autamme mielellämme!

Liity jäseneksemme jo tänään!

Saat kaikki edut ja palvelut käyttöösi.

Jäsenyys sisältää ansiosidonnaisen työttömyysturvan.