Hyppää pääsisältöön

Uutiset, lausunnot, webinaarit ja muut ajankohtaiset

Ajankohtaisista löydät kaikki tapahtumamme, koulutuksemme, webinaarimme, blogipostauksemme, uutiset, ProTV:n sekä ProStoorien sisällöt.

Uusimmat ajankohtaiset

Sinua voisi kiinnostaa etenkin nämä

Kuvassa leipiä leipomossa
Julkaistu 20.05.2024
Palkansaajien keskusjärjestöt SAK ja STTK sekä ammattiliitot SEL ja Pro eivät hyväksy Petteri Orpon hallitusohjelman mukaista leipomotyölain kumoamista. Lain kumoaminen lisäisi terveyttä vaarantavan yötyön teettämistä leipomoalalla ja merkitsisi monelle alan työntekijälle merkittävää ansiotason laskua.
Miapetra Kumpula-Natri
ProStoori
Julkaistu 20.05.2024
Jos kiinnostaa, miten tekoäly kyttää, miten luonto voi tai mitä puhelut maksavat, EU-vaaleissa voi ottaa kantaa. Miapetra Kumpula-Natri on ollut päättämässä isoista, mutta ihmisen kokoisista asioista.
Ihmiset kadulla
Julkaistu 17.05.2024
Kansainvälisen työjärjestön (ILO) yleissopimus nro 190 on ensimmäinen kansainvälinen sitova sopimus, joka koskee nimenomaan työelämän väkivaltaa ja häirintää.
Pron edustajisto syyskuu 2023
Julkaistu 17.05.2024
Ehdolla on 207 prolaista, joista sata valitaan edustajistoon. Ehdokkaita on eri puolilta maata, ja heillä on vankka kokemus ay-toiminnasta.
naisen kädet pitelevät sateenkaaren väristä sydäntä
Julkaistu 17.05.2024
Seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvat kokevat ennakkoluuloja, epäasiallista kohtelua, syrjintää ja väkivaltaa monilla eri yhteiskunnan osa-alueilla – myös työpaikoilla.
Antti Hakala on finanssisektorin ja ICT- ja viestintäsektorin johtaja.
Blogit
Julkaistu 17.05.2024
Finanssialan sääntely vaikuttaa alan henkilöstöön, yrityksiin ja kansalaisiin. Nyt on oikea aika kysyä, mitä EU-vaaliehdokkaat ajattelevat esimerkiksi sääntelystä ja yritysvastuusta.

Uutisten RSS ja ProStoorin RSS.

Nainen katsoo hymyillen kameraan.
Koulutukset ja tapahtumat

Pron kalenterista löydät mielenkiintoiset koulutuksemme ja tapahtumamme.

Onko sinulla kysyttävää koulutuksista?

Jos sinulla on kysyttävää koulutuksistamme, voit kääntyä koulutuspalveluidemme puoleen [email protected].

Mietitkö vielä, miten edetä?

Jäsenenä käytössäsi ovat kaikki asiantuntijamme.

Ota meihin yhteyttä, autamme mielellämme!

Liity jäseneksemme jo tänään!

Saat kaikki edut ja palvelut käyttöösi.

Jäsenyys sisältää ansiosidonnaisen työttömyysturvan.