Hyppää pääsisältöön

Uutiset, lausunnot, webinaarit ja muut ajankohtaiset

Ajankohtaisista löydät kaikki tapahtumamme, koulutuksemme, webinaarimme, blogipostauksemme, uutiset, ProTV:n sekä ProStoorien sisällöt. Hae suoraan haluamasi sisällön perusteella.

Uusimmat ajankohtaiset

Sinua voisi kiinnostaa etenkin nämä

Pro on ottanut jäsenilleen vakuutusyhtiö Turvasta jäsenvakuutuksen, joka sisältää matkustajavakuutuksen vapaa-ajan reissuille Suomessa ja ulkomailla.
Julkaistu 01.08.2022
Kesä käsillä ja kauan odotettu, haaveiden ulkomaanmatka tiedossa? Reissaaminen on usein merkittävä rahallinen satsaus jo ilman yllättäviä kuluja, eikä matkaan kannata lähteä ilman matkustajavakuutusta. Jos ulkomaanmatkalla sairastuu tai joutuu tapaturmaan, kustannukset saattavat muutoin olla kovat.
Ajanhallinta
Julkaistu 27.07.2022
Kun työ on silppua ja sälää, voi aika kulua tulipalojen sammutteluun ja työn ydin kadota. Ajanhallinta ei ole vain yksilön vastuulla, vaan koko työyhteisön asia.
mitä tapahtuu, jos irtisanoudun
ProStoori
Julkaistu 22.07.2022
Haluaisitko vaihtaa työpaikkaa tai peräti kokonaan alaa? Lue tästä jutusta, mitä kannattaa muistaa, jos irtisanoutuminen pyörii mielessä.
Loman terveysvaikutukset
Julkaistu 19.07.2022
Kotona vai matkalla, yksi pitkä vai monta lyhyttä? Työterveyslaitoksen tutkija Anniina Virtanen antaa vinkit onnistuneen, työn rasituksista palauttavan loman viettoon.
Miksi kannattaa välillä olla tekemättä mitään
Julkaistu 13.07.2022
Laiskuudella on huono maine. Sopivasti annosteluna laiskottelu voi kuitenkin parantaa ongelmanratkaisukykyä ja estää työuupumuksen.
Tekstiili- ja muotialan tulevaisuus
Julkaistu 12.07.2022
Tekstiili- ja muotiala voi VTT:n selvityksen mukaan luoda vuoteen 2035 mennessä yli miljardin euron investoinnit sekä yli 17 000 työpaikkaa Suomeen. Toimialan hyödyntämätön potentiaali voidaan lunastaa hyvällä yhteistyöllä yritysten, tutkimus- ja oppilaitosten sekä julkisen sektorin kesken – valtion vauhdittamana. Toimialan työmarkkinajärjestöt, Suomen Tekstiili & Muoti ry, Ammattiliitto Pro ry sekä Teollisuusliitto ry peräänkuuluttavat yhdessä toimialan kehittämistä kokoavia toimia sekä kasvuohjelmaa toimialalle seuraavaan hallitusohjelmaan.

Uutisten RSS ja ProStoorin RSS.

Sinua voisi kiinnostaa etenkin nämä

Tapahtuma
25.08 - 25.08.2022 | Tapahtumat

Pron jäsenille suunnattu ennakkonäytös Mika Kaurismäen elokuvasta Mielensäpahoittaja Eskorttia etsimässä.
Järjestetään yhteistyössä Sodankylän elokuvajuhlien kanssa.

Onko sinulla kysyttävää koulutuksista?

Jos sinulla on kysyttävää koulutuksistamme, voit kääntyä koulutuspalveluidemme puoleen koulutus@proliitto.fi.

Mietitkö vielä, miten edetä?

Jäsenenä käytössäsi ovat kaikki asiantuntijamme.

Ota meihin yhteyttä, autamme mielellämme!

Liity jäseneksemme jo tänään!

Saat kaikki edut ja palvelut käyttöösi.

Jäsenyys sisältää ansiosidonnaisen työttömyysturvan.