Lomat ja majoitukset

Työelämässä tarvitsee palauttavia irtautumisia. Osana Pron joukkoja voit nauttia Pron arkea huojentavista ja elämää kohottavista eduista aina hyvinvointipalveluista vapaa-ajan matkailuun.

Prolaisena lomailet edullisemmin jäsenetuhinnoilla. Tarjoamme alennettuja hintoja kotimaan majoituskohteisiin, mutta tutustu myös Ruotsin ja Espanjan kohteisiin. Majoitutko mieluiten hotellissa, loma-asunnossa vai mökillä?

Neuvottelemme uusia, määräaikaisia etuja jatkuvasti tunnelmallisiin lomakohteisiin, joten kannattaa pysyä kuulolla. Varauduthan esittämään jäsenkorttisi majoitukseen saapuessasi.
Holiday Club Pyhä, Onninpyhä

Holiday Clubin lomahuoneistot ympäri Suomen

Holiday Clubin varaustapa on muuttunut. Lomakohteet arvotaan jatkossa varaajien keskuudesta. Arvonnassa voi osallistua aina kolmen loman arvontaan per arvontakausi.

Käyttäjätunnuksesi varauspalveluun on PRO ja salasanasi prolomat.

Arvontojen jälkeen vapaaksi jääneet lomat päivittyvät verkkokauppaan, josta jäljellä olevia lomia voi varata suoraan normaaleina varauksina. Edulliset jäsenhinnat, varaustilanteen ja -aikataulun voit tarkistaa varauspalvelusta kohdasta Vapaat viikot tai soittamalla 0300 870 903.

Näin takaamme sen, että kohtelemme jäseniämme mahdollisimman yhdenvertaisesti.

Espanjan Calahonda, 2 makuuhuoneen huoneistoja. Viihtyisä Calahondan pikkukaupunki aurinkorannikolla. Huoneisto näköalakukkulan rinteellä noin kilometrin päässä rannalta.

Holiday Club Caribia, 2 makuuhuoneen huoneisto. Kylpylähotelli ja tapahtumahotelli, jossa majoitut tasokkaissa puitteissa Turun keskustassa!

Holiday Club Katinkulta, 1-3 makuuhuoneen huoneistoja. Pohjoismaiden monipuolisin lomakeskus Vuokatissa. Nauti ympärivuotisista aktiviteeteista Nuasjärven upeissa maisemissa.

Holiday Club Kuusamon Tropiikki, studio ja 1-2 makuuhuoneen huoneistoja. Monipuolinen kylpylähotelli ja loma-asuntokohde Rukan ja Kuusamon välimaastossa.

Holiday Club Ruka, kolmen makuuhuoneen kelohonkaiset asunnot sijaitsevat omassa rauhassa, joka sijaitsee Rukan rinteiden ja Kuusamon Tropiikin puolivälissä ja matkaa kumpaankin on noin 12 km.

Holiday Club Naantali, ylelliset studio ja yhden makuuhuoneen huoneisto Naantalin Kylpylän vieressä. Suomen laadukkaimman kylpyläkohteen monipuoliset ravintola-, kylpylä-, hoito- ja elämyspalvelut.

Holiday Club Punkaharju 1-2 makuuhuoneen huoneistot Savonlinnan kaupungissa, Etelä-Savon maakunnassa. Tasokkaasti varustellut hirsihuvilat seisovat kauniilla mäntykankaalla, Kulennoistenjärven rannalla.

Holiday Club Pyhä, studio ja yhden makuuhuoneen huoneisto lähellä luontoa, rauhallisella alueella, silti vain muutaman kilometrin päässä Pyhätunturin rinteistä.

Holiday Club Saariselkä, 1-3 makuuhuoneen huoneistoja Inarin kunnassa Urho Kekkosen kansallispuiston vieressä, Pohjois-Lapin tunturimaisemien ympäröimänä.

Holiday Club Saimaa, kahden makuuhuoneen loma-asunnot ja kylpylä Saimaan rannalla, ikimuistoinen loma monipuolisten aktiviteettien parissa.

Holiday Club Salla, kahden makuuhuoneen asunto Lapissa. Tasokkaat ja viihtyisät loma-asunnot ovat rakennettu aivan hotellin tuntumaan.

Holiday Club Tampereen kylpylä, luksussviitit, studio ja kahden makuuhuoneen huoneisto. Kylpylähotelli sijaitsee yli 100 vuotta vanhassa Lapinniemen puuvillakehräämössä, jonka miljöö on uudistettu vastaamaan nykyaikaista kylpylähotellia. Tampereen keskustassa,

Holiday Club Åre, kahden makuuhuoneen huoneisto sijaitsee keskeisellä paikalla Åressa, Pohjolan Alpeilla! Lukuisia, vaikeusasteeltaan eri tasoisia, hyväkuntoisia rinteitä aivan kylän keskeltä.

Levin rinteet pimeässä

Tunturihotellit -40% Levi Hotel Spa ja Design Hotel Levi

Rentoudu pohjoisessa tunturilapin rinteiden juurella, Kittilän kunnan Sirkan kylässä. Lapin erämaan keskellä sijaitseva Levi on tunnettu legendaarisesta yöelämästä ja rinteistään. Levi tarjoaa kuitenkin paljon myös kesälomailijalle.

Tarjolla on kaksi erilaista, tasokasta hotellielämystä. Design Hotel Levi tarjoaa erityisiä elämyksiä esimerkiksi pariskunnille ja kokousryhmille. Levi Hotel Spa on taas tunnettu kylpylästään ja erityisesti lapsiperheiden suosiossa.  Molemmat hotellit ovat kylpylän, hyvinvointipalveluiden sekä monipuolisten ravintoloiden yhteydessä. Tutustu hotellien erilaisiin huonetyyppeihin.

Pron jäsenenä majoitut hotelleissa 40 % normaalihintaa edullisemmin.

Levi Hotel Spassa majoitut Pron jäsenenä 40 % normaalihintaa edullisemmin. Varaa majoitus koodilla PROJASEN

Hotellin erikoisuutena huoneet sijaitsevat mökkimäisesti ja tunnelmallisesti eri hotellirakennuksissa saman pihan ympärillä. Huonetyyppejä löytyy erikokoisista ja käytännöllisistä perhehuoneista tasokkaisiin ja tilaviin sviitteihin. Tämä on koko perheen hotelli, johon mahdutte yöpymään myös isommalla ryhmällä.

Loma-aikoina perheen pienemmille löytyy omaa ohjelmaa hotellin alueella sekä Levitunturin läheisyydessä. Myös leikkimaailma hauskuuttaa ympäri vuoden maksutta hotellin pieniä asiakkaita.

Talven ja kesän erilaisten aktiviteettien jälkeen voitte rentoutua yhdessä Suomen upeimmista kylpylöistä. Yhteensä 17 allasta kutsuu viihtymään ja perheen pienimmille löytyy omat matalat altaat.

Jäsenet saavat kylpylälipusta alennusta 2 € / henkilö. Etu on perhekohtainen, joten alennus tulee myös lapsen kylpylälipusta.

Viisi erilaista ravintolaa palvelee nälkäisiä rennosta ruokailusta fine diningiin.

Pron jäsenenä majoitut hotelleissa 40 % normaalihintaa edullisemmin. Varaa majoitus  koodilla PROJASENDH.

Design Hotel Levissä nautit ylellisistä elämyksistä huoneissa, joissa korostuu suomalainen muotoilu ja taide. Ympäröivä luonto on läsnä tässä kohteessa, joka on täydellinen esimerkiksi pareille ja kokousryhmille, jotka toivovat lomaltaan jotain erityistä.

Erilaisissa huonetyypeissä tarjolla upeita kahden hengen Deluxe Double -huoneita, erillisellä makuuparvella varustettuja perhehuoneita, sekä hienostuneita sviittejä vaativaankin makuun oman saunan kera.

Design Hotel Levissä voit nauttia Premium-aamiaisen. Hotelli on osa Levi Hotel Spa Resortia, eli käytössäsi on kylpylä sekä monipuoliset ravintola-, hyvinvointi- ja muut palvelut.

Kopparön ranta kesällä

Varaa ihana loma Kopparön, Mathildedalin ja Rukan majoituksissa

Yövy keskellä kauneinta luontoa Rukalla, Suomenlahden rannikolla tai Teijon kansallispuiston kupeessa. Jokaisella kohteella on omat ominaispiirteensä, tutustu ja varaa majoitus jäsenhintaan.

Pron jäsenenä majoitut kohteissa 40 % normaalihintaa edullisemmin.

Pron jäsenenä majoitut Kopparön leirintäalueella tai lomahuoneistossa 40 % normaalihintaa edullisemmin! Varaa majoitus koodilla prohinta.

Varaa majoitus ja rentoudu kauneimmalla sisäsaariston Skärlandet-saarella, joka sijaitsee noin 10 kilometriä Tammisaaresta etelään. Kopparö on käytännöllinen vesi- ja viemäriverkostolla rakennettu virkistysalue, joka on suosittu karavaanareiden ja muiden kausikävijöiden kohde. Kopparön virkistysalueelle tullaan Skåldön lautalla joka liikennöi 20 min. välein.

Alueella on kaunis luontopolku, satama ja leirintäalue. Alueen koko perheen ravintola Getnabben Grill Restaurang palvelee kesäkaudella.

Alueella on kymmenen hyvin varusteltua loma-asuntoa, joista suurimmassa osassa merinäköala.

Pron jäsenenä majoitut Mathildedalin lomamökeissä 40 % normaalihintaa edullisemmin! Varaa majoitus koodilla prohinta. Ota sähköinen jäsenkorttisi mukaan matkaan.

Meri-Teijossa on ainutlaatuinen ja idyllinen ympäristö kansallispuiston upeissa maisemissa, aivan lähellä Mathildedalin ruukkialuetta. Löydät Salon kattavat palvelut puolen tunnin ajomatkan päästä.

Mathildedal on luontoihmisen paratiisi, jossa on loistavat ulkoilumahdollisuudet ympäri vuoden. Muita aktiviteetteja löytyy myös runsaasti; hiihtoa, luistelua, laskettelua, retkeilyä, golfia ja suppailua, mitä kokeilisit ensin? Meri-Teijoon pääset myös veneellä.

Alennus prolaisille on -40% normaalihinnoista. Edun saat käyttöösi koodilla prohinta.  Laita koodi kenttään ennen maksua ja järjestelmä laskee sinulle 40 % alennuksen.

Ruka-Kurussa yövyt vain 1,5 kilometrin päässä Rukan rinteistä ja ympäri vuoden tarjolla olevista aktiviteeteista ja yöelämästä. Vuokra sisältää talvikautena kaksi laskettelulippua!

Vuokrattavana on kahdeksan noin 50-neliöistä lomahuoneistoa. Vuodepaikat on 3+2 henkilölle, lisäksi olohuone, keittiö, sauna ja tunnelmallinen takka. Myös lemmikit ovat tervetulleita osaan asunnoista.

Huolettoman lomailun varustelun sisältyy muun muassa astian- ja pyykinpesukoneet ja pyykinkuivauskaappi. Useimmissa asunnoissa varusteluna on myös pinnasänky ja syöttötuoli.

Osoite: Voimapolku 7, 93825 Rukatunturi

Tervetuloa Rukalodgeen – Unelmaloma Rukan sydämessä

Rukalodge tarjoaa upeat loma-asunnot Rukalla, jossa voit kokea lumisen maailman, ruskan lumon ja mahtavat ulkoilureitit. Rukan uusi Masto Express -hissi on vain 1,5 kilometrin päässä majoituskohteestamme.

Majvikin Jugend-linna kesällä

Järjestä juhlat majoituksineen jugendlinna Majvikissa

Upea jugendlinna Majvik majoittaa perheet sekä sopii tyylikkääksi juhla- ja kokouspaikaksi.  Majvik ja sen puutarhan kauniit yksityiskohdat sekä erkkerit huokuvat 1900-luvun alun kansallisromantiikan idyllistä tunnelmaa ja menneen ajan glamouria. Linna varataan aina yksityiskäyttöön vain sinun tapahtumaasi.

Majvik sijaitsee Espoonlahden rannalla, Kehä III:n varrella Kirkkonummella.

Pron jäsenille on voimassa Majvikin jäsenetuhinnat majoittumiseen ja yksityisjuhlien järjestämiseen. Majoittumisessa alennuksen saavat myös samaan ruokakuntaan kuuluvat perheenjäsenet.

Vene kesäisessä maisemassa

Majoitu Kustavin Lootholmassa merenrannalla

Tunnin päästä Turusta, meren äärellä on kesäkeidas vailla vertaa veneilijälle, karavaanarille, tasokasta loma-asumista hakevalle tai reppureissaajalle.  Palveluita löytyy myös kokoustajille.

Majoitu kauniissa saaristomaisemassa, luonnon keskellä. Valittavanasi on laadukkaat lomahuoneistot, karavaanaripaikat ja tai vaikkapa alueella ihastuttaneet jurtat. Osassa huoneistoissa on kuumavesialtaat.

Voit tehdä kalastusretkiä, nauttia hiekkarannalla ja saunamaailmassa, viihtyä lasten kanssa leikkipaikalla sekä pelata frisbeegolfia ja rantalentopalloa.

Saat 40 % alennuksen koodilla prohinta, kun varaat majoituksen osoitteessa www.lootholma.fi

Keurusharju, Keski-Suomi, järvimaisema kesällä

Keurusharjun loma-asunnot

Keskisuomen Keuruulla upea luonto luo puitteet rentouttavalle lomalle ja aktiviteeteille. Mökeissä majoittuminen Hotelli Keurusselän yhteydessä takaa hyvät palvelut sekä omaa rauhaa.

Alueella on liikuntapuisto, valaistut hiihtoladut, kävelyreittejä ja maksuton frisbeegolfrata, sekä uimaranta ja rantalentopallokenttä.

Alueella on 30 hyvin varusteltua kuuden henkilön loma-asuntoa, joihin kuuluu lasitettu terassi, takka ja muita mukavuuksia tunnelmalliseen lomaan. Osaan loma-asunnoista on lemmikit myös tervetulleita.

Pron jäsenenä majoitut kohteissa 30 % normaalihintaa edullisemmin koodilla Pro. Ota sähköinen jäsenkorttisi mukaan majoittumista varten.

Risteilyaluksen kansi, Silja, Eckerö  tai Viking Line

Risteile jäsenetuhintaan

Varaa risteily ja lomaile laineilla jäsenhinnalla. Prolaisen risteilyedut kaudesta, laivayhtiöstä ja reitistä riippuen jopa 50 % päivän hinnasta. Etuja saat Eckerö Linella, Tallink Siljalla, Viking Linella ja Wasalinella.

Tallink Siljan kanta-asiakasohjelman, Club One -jäsenyyden saat veloituksetta suoraan Silver-tasolle. Tarkista ajantasaiset alennustiedot ja laivayhtiökohtaiset varausohjeet Pron mobiilisovelluksesta tai alta.

Makuusali hostellissa

Hyödynnä jäsenalennus hostelleissa Suomessa ja ulkomailla

Pron jäsenenä saat maksutta käyttöösi kotimaan hostellikortin, jolla saat alennusta majoituksesta kaikissa  Suomen lähes 50 hostellissa.

Hostelleissa yöpyvät luontoretkeilijät, lapsiperheet sekä lemmikin kanssa matkaavat. Palveluita löytyy myös ryhmille ja kokousporukoille.

Onko mielessäsi reissu ulkomaille? Silloin käyttöön kannattaa ottaa kansainvälinen hostellikortti, jonka hinnasta saat Pron jäsenenä alennuksen. Se oikeuttaa majoitusalennukseen hostelleissa ympäri maailman.