Hyppää pääsisältöön

Lomat ja majoitukset

Iloinen matkailija hotellihuoneessa

Lomat ja majoitukset

Varaa loma jäsenetuhintaan! Alennukset voimassa niin hotelli- kuin loma-asuntomajoituksessakin. Kohteita löytyy Suomessa, Ruotsissa ja Espanjassakin.

Levi Hotel Spa, Kustavin Lootholma, Kopparön ja Meri-Teijon virkistysalueet sekä Keurusharjun loma-asunnot antavat kaikki Pron jäsenille 40 prosentin alennuksen majoituksista! Jäsenetuhinnat ovat voimassa myös Keurusharjulla ja Kirkkonummen Majvikissa. Ruka-Kuru taas kutsuu prolaiset rauhoittumaan Kuusamon luontoon.

Lähtisitkö löytöretkelle aivan uuteen paikkaan vai luottaisitko vanhaan tuttuun suosikkiin?
Mökki Holiday Club
Lomahuoneistot
Kohteita Suomessa, Ruotsissa ja Espanjassa, edulliseen jäsenhintaan.
hotellin ovi
Majoitukset jopa -40%
Tuntuvia alennuksia mahtavista majoituskohteista.
Portaat uima-altaaseen
Holiday Club - 25 %
Alennusta kaikista Holiday Clubin kotimaan kohteiden majoituksista.
Kartta-ikoni
Vaihtuvat lisäedut
Uusia, määräaikaisia etuja neuvotellaan jatkuvasti lisää.
Lomahuoneistot edulliseen jäsenhintaan

Espanjan Calahonda, 2 makuuhuoneen huoneistoja. Viihtyisä Calahondan pikkukaupunki aurinkorannikolla Huoneisto näköalakukkulan rinteellä noin kilometrin päässä rannalta.

Holiday Club Caribia, 2 makuuhuoneen huoneisto. Kylpylähotelli ja tapahtumahotelli, jossa majoitut tasokkaissa puitteissa Turun keskustassa!

Holiday Club Katinkulta, 1-3 makuuhuoneen huoneistoja. Pohjoismaiden monipuolisin lomakeskus Vuokatissa. Nauti ympärivuotisista aktiviteeteista Nuasjärven upeissa maisemissa.

Holiday Club Kuusamon Tropiikki, studio ja 1-2 makuuhuoneen huoneistoja. Monipuolinen kylpylähotelli ja loma-asuntokohde Rukan ja Kuusamon välimaastossa.

Holiday Club Ruka, kolmen makuuhuoneen kelohonkaiset asunnot sijaitsevat omassa rauhassa, joka sijaitsee Rukan rinteiden ja Kuusamon Tropiikin puolivälissä ja matkaa kumpaankin on noin 12 km.

Holiday Club Naantali, ylelliset studio ja yhden makuuhuoneen huoneisto Naantalin Kylpylän vieressä. Suomen laadukkaimman kylpyläkohteen monipuoliset ravintola-, kylpylä-, hoito- ja elämyspalvelut.

Holiday Club Punkaharju 1-2 makuuhuoneen huoneistot Savonlinnan kaupungissa, Etelä-Savon maakunnassa. Tasokkaasti varustellut hirsihuvilat seisovat kauniilla mäntykankaalla, Kulennoistenjärven rannalla.

Holiday Club Pyhä, studio ja yhden makuuhuoneen huoneisto lähellä luontoa, rauhallisella alueella, silti vain muutaman kilometrin päässä Pyhätunturin rinteistä.

Holiday Club Saariselkä, 1-3 makuuhuoneen huoneistoja Inarin kunnassa Urho Kekkosen kansallispuiston vieressä, Pohjois-Lapin tunturimaisemien ympäröimänä.

Holiday Club Saimaa, kahden makuuhuoneen loma-asunnot ja kylpylä Saimaan rannalla, ikimuistoinen loma monipuolisten aktiviteettien parissa.

Holiday Club Salla, kahden makuuhuoneen asunto Lapissa. Tasokkaat ja viihtyisät loma-asunnot ovat rakennettu aivan hotellin tuntumaan.

Holiday Club Tampereen kylpylä, luksussviitit, studio ja kahden makuuhuoneen huoneisto. Kylpylähotelli sijaitsee yli 100 vuotta vanhassa Lapinniemen puuvillakehräämössä, jonka miljöö on uudistettu vastaamaan nykyaikaista kylpylähotellia. Tampereen keskustassa,

Holiday Club Åre, kahden makuuhuoneen huoneisto sijaitsee keskeisellä paikalla Åressa, Pohjolan Alpeilla! Lukuisia, vaikeusasteeltaan eri tasoisia, hyväkuntoisia rinteitä aivan kylän keskeltä.

Lomahuoneistot edulliseen jäsenhintaan
Näin varaat

Selaa Pron lomakohteita listasta yllä. Näet lisätietoja rivin päädyn väkäsestä.

Varattavat lomahuoneistot julkaistaan aina kerralla kausittain ja vuokrataan nopeusjärjestyksessä. Edulliset jäsenhinnat, varaustilanteen ja -aikataulun voit tarkistaa varauspalvelusta kohdasta Vapaat viikot tai soittamalla 030 687 0400. Käytätkö palvelua ensimmäistä kertaa? Luo itsellesi tunnukset, jatkossa voit kirjautua jäsennumerollasi.

Käyttäjänimi: PRO
Salasana: prolomat
Puhelimitse: 030 687 0400
Lapsiperhe lähtee innokkaana lomalle hotelliin
Saimme äkkilähtönä lomahuoneiston puoleen hintaan!
Vapaaksi jääneet Pron kohteet vuokrataan äkkilähtöinä 50 % alennuksella kaksi viikkoa ennen loman alkua. Uudet äkkilähdöt päivitetään perjantaiaamuisin. Äkkilähtöjä saatavilla Pron omista kohteista, jotka on listattu alla.
Levin rinteet pimeässä
Levi Hotel Spa - 40 %
Levin rinteet pimeässä

Rentoudu tunturilapin rinteiden juurella, Kittilän kunnan Sirkan kylässä. Standard-huoneita, minikeittiöllisiä perhehuoneita, sviitit sekä superior-huoneet. 17 allasta yhdessä Suomen upeimmista kylpylöistä, perheen pienimmille omat matalat altaat.

Pron jäsenenä majoitut hotellissa 40 % normaalihintaa edullisemmin. Varaa majoitus levihotelspa.fi koodilla PROJASEN.

Levi Hotel Spa | +358 16 646 301hotelli@levihotelspa.fi
Levintie 1590, 99130 Levi

Vaaleanpunainen taivas Rukalla
Ruka-Kurun asunnot
Vaaleanpunainen taivas Rukalla

50-neliöisiä asuntoja noin 1,5 kilomerin päässä Rukan rinteistä. Vuodepaikat 3+2 henkilölle, lisäksi olohuone, keittiö, sauna ja tunnelmallinen takka. Myös lemmikit ovat tervetulleita osaan asunnoista. Vuokra sisältää talvikautena kaksi laskettelulippua! Huolettoman lomailun varustelun sisältyy muun muassa astian- ja pyykinpesukoneet ja pyykinkuivauskaappi, useimmissa asunnoissa myös pinnasänky ja syöttötuoli.

Voimapolku 7, 93825 Rukatunturi

Vene kesäisessä maisemassa
Kustavin Lootholma - 40 %
Vene kesäisessä maisemassa

Meren äärellä, palveluiden läheisyydessä, tunnin päässä Turusta. Elämyksiä veneilijälle, karavaanarille, tasokasta loma-asumista hakevalle tai reppureissaajalle. Ravintolan maut paikallisista raaka-aineista.

Pron jäsenenä majoitut lomahuoneistossa tai jurtassa 40 % normaalihintaa edullisemmin. Varaa majoitus lootholma.fi, näet normaalihinnan. Näytä perillä sähköinen tai muovinen jäsenkorttisi ja saat alennuksen.

Kustavin Lootholma | +358 50 556 0440info@lootholma.fi I YouTube
Kuninkaantie 193, 23360 Kustavi

Kopparön ranta kesällä
Kopparö - 40 %
Kopparön ranta kesällä

Virkistysalue Skärlandet-nimisellä saarella, noin 10 kilometriä Tammisaaresta etelään. Alueella on kaunis luontopolku, satama ja leirintäalue sekä kymmenen hyvin varusteltua loma-asuntoa ja koko perheen ravintola Bar & Grill Kopparö

Pron jäsenenä majoitut leirintäalueella tai lomahuoneistossa 40 % normaalihintaa edullisemmin! Varaa majoitus osoitteessa kopparo.fi koodilla prohinta.

Kopparö | +358 50 339 8855 | info@kopparo.fi
Fåfängöntie 55, 10600 Raasepori

Meri-Teijo, pitkospuut suolla
Mathildedalin Meri-Teijo - 40 %
Meri-Teijo, pitkospuut suolla

Kansallispuiston upeat maisemat lähellä Mathildedalin ruukkialuetta, Salon palvelut puolen tunnin ajomatkan päässä. Luontoihmisen paratiisi, loistavat ulkoilumahdollisuudet ympäri vuoden. Hiihtoa, luistelua, laskettelua, retkeilyä, golfia tai suppailua, mitä kokeilisit ensin? Meri-Teijoon pääset myös veneellä.

Pron jäsenenä majoitut lomamökeissä 40% alennuksella normaalihinnoista. Varaa majoitus osoitteessa kopparo.fi koodilla prohinta.  Ota jäsenkorttisi mukaan matkaan.

Varaukset ja lisätiedot hoitaa Kopparö | +358 50 339 8855info@kopparo.fi
Kiikunmäentie, 25660 Mathildedal

Keurusharju, Keski-Suomi, järvimaisema kesällä
Keurusharju - 30 %
Keurusharju, Keski-Suomi, järvimaisema kesällä

Upeat ulkoilumaastot ja aktiviteetit  Keuruulla! Alueella 30 hyvin varusteltua kuuden henkilön loma-asuntoa, liikuntapuisto, valaistut hiihtoladut, kävelyreittejä ja maksuton frisbeegolfrata, sekä uimaranta ja rantalentopallokenttä.

Pron jäsenenä majoitut loma-asunnossa 30% alennuksella normaalihinnoista. Ota jäsenkorttisi mukaan majoittumista varten. Varaa majoitus osoitteessa keurusharju.fi koodilla PRO.

Keurusharju | +358 40 481 4980keurusharju@klubin.fi
Keurusseläntie 134, 42700 Keuruu

Majvikin Jugend-linna kesällä
Majvik jäsenhinnoin
Majvikin Jugend-linna kesällä

Espoonlahden rannalla, Kehä III:n varrella Kirkkonummella. Hotellissa myös perheille sopivia neljän henkilön huoneita. Saunaosastolla reilunkokoinen uima-allas, saunatiloja myös rerenrannassa. Upea jugendlinna sopii juhlien ja kokousten tyylikkääksi viettopaikaksi.

Pron jäsenille Majvikin jäsenetuhinnat 2020.

Majvik | +358 9 295511 | majvik@majvik.fi | YouTube
Majvikintie 1, 02430 Kirkkonummi

Holiday Clubin kohteet - 20 %

Pron jäsenenä saat 20 prosentin alennuksen kaikista Holiday Clubin kotimaan kohteiden majoitusten päivän hinnasta, kaikista majoitusmuodoista. Minimivaraus hotellissa 1 vrk, huoneistoissa 2 vrk. Hotellimajoituksiin sisältyy aamiainen. Varaukset holidayclub.fi koodilla pro20. Näytä sähköinen tai muovinen jäsenkortti, kun saavut kohteeseen.

Jos haluat varata loma-asunnon (muu kuin hotellihuone tai villa), kannattaa varaus tehdä puhelimitse 0300 870 900. Saat loma-asuntojen puhelinvarauksista vielä tuntuvamman, 25 prosentin alennuksen.

Kotimaan majoitukset -20 % holidayclub.fi -verkkokaupassa koodilla pro20
Loma-asunnot -25 %, varaukset puhelimitse Holiday Club 0300 870 900
Iloinen perhe aktiivilomalla, melovat kesällä
Saimme uusia elämyksiä tuetulta täysihoitolomalta
Hyvinvointilomat ry järjestää tuettuja lomia Sosiaali- ja terveysministeriön tuella, Veikkauksen tuotoista. Loma myönnetään taloudellisin, terveydellisin ja sosiaalisin perustein ensikertalaisuus huomioiden. Loma sisältää pääsääntöisesti viisi täysihoitovuorokautta, jossa on yhteistä ohjattua ohjelmaa. Muistiloma, Sydänloma ja Yhdessä enemmän -lomat ovat suunnattu eläkeläisille. Pieni omavastuuosuus vaihtelee lomakohteittain. Tavoitteena on edistää terveyttä, elämänhallintaa ja hyvinvointia.

Hyvinvointilomat ry | toimisto@hyvinvointilomat.fi | 010 830 3400
Risteilyaluksen kansi, Silja, Eckerö  tai Viking Line
Risteilyt jäsenetuhintaan
Risteilyaluksen kansi, Silja, Eckerö  tai Viking Line

Varaa risteily ja lomaile laineilla jäsenhinnalla! Prolaisen risteilyedut kaudesta, laivayhtiöstä ja reitistä riippuen jopa 50 % päivän hinnasta!

Tallinkin ja Siljan kanta-asiakasohjelman, Club One -jäsenyyden saat veloituksetta suoraan Silver-tasolle!  Tarkista ajantasaiset alennustiedot ja laivayhtiökohtaiset varausohjeet Pron mobiilisovelluksesta tai alta.

Makuusali hostellissa
Alennusta hostelleissa
Makuusali hostellissa

Pron jäsenenä saat maksutta käyttöösi kotimaan hostellikortin, jolla saat alennusta majoituksesta kaikissa Suomen lähes 50 hostellissa.

Onko ajatuksissa reissu ulkomaille? Silloin käyttöön kannattaa ottaa kansainvälinen hostellikortti, jonka hinnasta saat Pron jäsenenä alennuksen. Se oikeuttaa majoitusalennukseen hosteillessa ympäri maailman.

Pro on ammattiliitto, jonka jäsenet lomailevat edullisesti
Liity meihin!

Voit liittyä meihin koulutuksestasi, tittelistäsi ja työsuhteesi laadusta riippumatta.

Jäsenmaksu sisältää myös ansiosidonnaisen työttömyysturvan.

Hydrogeelipalloja
Selaa kaikkia jäsenetuja

Pron jäsenenä asiantuntijamme auttavat työpaikalla, neuvotteluissa ja oikeudessakin. Saat apua myös vapaa-aikaan tai yrityksen perustamiseen liittyviin oikeudellisiin kysymyksiin. Tuemme hyvinvointiasi ja autamme sinua etenemään urallasi. Kattavat vakuutukset ja tuki työttömyysaikana ovat myös käytössäsi silloin, kun niitä tarvitset.

Jäsen tankkaa Teboililla
Teboililta alennusta tankkauksesta

Teboililla saat alennusta tankkauksesta, pesuista, voiteluaineista, kemikaaleista ja kaasusta. Haluatko korotonta maksuaikaa? Neuvottelimme erikoisedut myösTeboil Maksuaikakorttiin.

Laskettelija laskettelee talvella
Sinua voisi kiinnostaa myös edulliset hissiliput

Jäsenenä voit vuokrata käyttöösi viikkolaskettelulippuja huomattavasti normaalihintoja edullisemmin. Lippuja on saatavilla laskettelukeskuksiin Levi, Ruka, Saariselkä, Salla, Ylläs ja Vuokatti.