Hyppää pääsisältöön

Yhteistyö opiskelijakuntien kanssa

Neuvottelutulos, kädenpuristus

Yhteistyö opiskelijakuntien kanssa

Opiskelijatoiminnasta vastaavat Pron asiamiehet neuvottelevat alueellisesti kattavan yhteistyösopimuksen oman alueensa ammattikorkeakoulun kanssa.

Yhteistyösopimuksen kautta Ammattiliitto Pro näkyy alueesi koululla eri tapahtumissa ja tilaisuuksissa.

Jos koulusi opiskelijakunnalla ei ole vielä yhteistyösopimusta kanssamme ja haluatte olla askeleen edellä työelämässä, ota yhteyttä.

järjestötoiminnnan suunnittelija, järjestöpalvelut

Sinua voisi kiinnostaa etenkin nämä

Valokuituoptiikka lähikuva, moderni tietoliikennetekniikka, tausta

Työelämän pelisäännöt haltuun Työelämän ajokortilla ja Amisajokortilla

Työelämän pelisäännöt, työehtoasioista puhumattakaan, ovat vieraita monille työelämään siirtyville. Ne ovat kuitenkin tärkeä osa työnteon arkipäivää, ja niiden tuntemus on tarpeen työelämään valmistuville.

Työelämän ajokortti -opintojakso voidaan suorittaa vapaasti valittavina opintoina kokonaan verkossa. Laajuus on korkeakoulun tarpeesta riippuen joko kolme tai viisi opintopistettä. Opintojakso on suunnattu ammattikorkeakouluopiskelijoille.

Työelämän ajokortti ammattiin opiskeleville – tai Amisajokortti – taas on monikäyttöinen verkko-opetusmateriaali tukemaan toisen asteen opettajien ja opinto-ohjaajien työtä.

Työelämän ajokortti sekä Amisajokortti ovat maksuttomia.
Nainen opiskelee

Opiskelijaliitto Pro

Me tunnemme opiskelijat ja koulutuksen. Edistämme modernia ja uudistuvaa työelämää, jossa kaikkien kohtelu on tasa-arvoista, sekä yhteiskuntaa, jossa koulutusta sekä opiskelijoita pidetään arvossa. Olemme valintasi, kun haluat laajan valikoiman jäsenetuja ja -palveluita, tiiviit yhteydet työelämään sekä kattavat edunvalvonnan palvelut.