Hoppa till huvudinnehållet

Medlemskort

Nainen selaa kännykkää.

Medlemskort

Fackförbundet Pros medlemskort är behändigt med dig i din mobiltelefon. Ladda applikationen till din telefon och njut av förmåner och tjänster som medlemskortet medför.
Mobilappen ersätter ditt medlemskort av plast

Som medlem i Fackförbundet Pro kan du njuta av många förmåner och tjänster. Med mobilmedlemskortet använder du lätt alla dina förmåner.

Det elektroniska kortet är mycket mer än medlemskort: från mobilen läser du nyheter, bongar regionala förmåner och våra intressantaste utbildningar, uppdaterar dina egna uppgifter och sköter med några svep dina anställningsärenden med arbetsplatsens förtroendeman eller förbundets sakkunniga. Den fungerar också som försäkringskort på dina resor.

Seniorerna omfattas inte av medlemsförsäkringen, så de kan fortsätta använda medlemskort av plast.

Du kan använda medlemsförmånerna genom att uppvisa medlemskortet – kom ihåg att utnyttja ditt medlemskap.

Medlemskortet är med dig i mobilen
Förmåner, utbildningar och nyheter på ett ställe
Också ditt försäkringskort finns i mobilen
Pron mobiilisovelluksesta löydät edut, uutiset ja koulutukset
Ta mobilkortet till dig
Pron mobiilisovelluksesta löydät edut, uutiset ja koulutukset

Om du ännu inte har mobilapplikationen lönar det sig nu att ladda ner den. Det är lätt att ladda ner appen. Du hittar appen i applikationsbutiken för din telefon under namnet Ammattiliitto Pro. Du får den gratis till Android- eller iOS-smarttelefon. Appen är finskspråkig.

För att logga in behöver du ditt medlemsnummer, slutet av din personbeteckning (utan streck), din e-postadress eller mobilnummer samt inloggningskod. Uppgifterna om e-postadress och mobiltelefonnummer bör vara uppdaterade i medlemsregistret.

Mobilkortet är ett ekologiskt alternativ till medlemskortet av plast. Naturen tackar då vi använder digitala tjänster och tillsammans minskar mängden plast.

Ladda ner appen
Ladda ner Ammattiliitto Pro från applikationsbutiken. Du får den gratis till Android- och iOS-smarttelefon.

Logga in till appen
Du behöver medlemsnummer, slutdelen av din personbeteckning, e-postadress eller telefonnummer.
Puhelin ja jäsenkortti
Njut av förmåner och tjänster
Läs nyheter, bonga förmåner och utbildningar eller uppdatera dina uppgifter. Appen fungerar också som ditt försäkringskort.
Med nuvarande medlemskort får du bensinförmånen till slutet av år 2024

Giltighetstiden för Pros nuvarande medlemskort av plast löper ut i slutet av år 2021 och det trycks inte fler. Bensinförmånen upphör likväl inte samtidigt med medlemskortens giltighetstid. Man får rabatt på bensin med det nuvarande kortet till slutet av år 2024.

Teboil öppnar i år en webbtjänst och genom att logga in dit får Pro-medlemmarna bensinförmånen utan plastkortet. Vi informerar mer om det här i ett senare skede.

Seniorerna får även i fortsättningen medlemskortet av plast, för mobilkortet står inte till deras förfogande. Det nya medlemskortet sänds till dem i början av året. Det är i kraft åren 2022–2024, då seniorföreningens årliga medlemsavgift har betalats.

Bensinförmånen med det nuvarande kortet fortsätter till slutet av år 2024.
Det är på kommande webbtjänst, med vilken Pro-medlemmar får bensinförmån.
Pensionärerna får även i fortsättningen medlemskort av plast.