Energia-alalle syntyi neuvottelutulos

neuvottelutulos syntyi
Energia-alan palkankorotuksista syntyi sopu eilen tiistaina. Neuvottelutulos menee seuraavaksi hallintojen käsittelyyn.

Energia-alalle syntyi neuvottelutulos

Julkaistu 15.02.2023 klo 10:00

Ammattiliitto Pro, Suomen Konepäällystöliitto ja Energiateollisuus ovat saavuttaneet neuvottelutuloksen eilen illalla. Liittojen hallinnot käsittelevät neuvottelutuloksen torstaina 16.2. Jos se hyväksytään, uusi työehtosopimus on voimassa 28.2.2025 saakka.

Sopimuksen sisällöstä tiedotetaan heti 16.2., kun kaikki osapuolet ovat hyväksyneet sopimuksen. Sopimuksen piirissä on 3800 henkilöä.

Energia-alan toimihenkilöiden palkkaneuvotteluihin osallistuvat alan neuvottelukunnan puheenjohtaja Mia Lagerblom Fortum Oyj:stä sekä  johtaja Anssi Vuorio ja sopimuspäällikkö Petteri Hyttinen Ammattiliitto Prosta.