Mekaanisen metsäteollisuuden palkankorotukset vuonna 2023

Metsäteollisuus
Mekaaniseen metsäteollisuuden työehtosopimusneuvottelut käytiin yrityksittäin. Yrityskohtaisissa sopimuksissa sovituista palkankorotuksista saat tietoa soittamalla Pron työsuhdepäivystykseen.

Mekaanisen metsäteollisuuden palkankorotukset vuonna 2023

Julkaistu 29.12.2022 klo 08:50

Mekaanisessa metsäteollisuudessa ei ole enää toimialaa koskevaa työehtosopimusta, joka takaisi niin sanotut yleisen linjan mukaiset palkankorotukset. Sen sijaan Ammattiliitto Pro ja Teollisuusliitto ovat solmineet 97 eri yrityksen kanssa yrityskohtaisen työehtosopimuksen, jossa on sovittu palkankorotuksista. Luettelo mekaanisen metsäteollisuuden yrityksistä, joissa sovelletaan yrityskohtaista työehtosopimusta, löytyy täältä.

Tietoa yrityskohtaisissa työehtosopimuksissa sovituista palkankorotuksista ja korotusajankohdista saat ottamalla yhteyttä Pron työsuhdepäivystykseen numerossa 09 1727 3442. Työsuhdepäivystys on avoinna arkisin klo 8.30–16.00.